Nyår med knyt

Vi drog till Årjäng på nyår, eller någon mil utanför för att vara exakt.
Där vankades det iskubb och knytmiddag!
Jag och Jerry bidrog med en rödlökspaj och kladdkaka!


Sara och Annie på väg mot isen


Kennet, Adrian och Jerry marscherade framåt de med


Uppställning!


Öl, cider, jäger och whiskey var våran färdkost
Vinnarna skulle få bestämma första låten att spelas på det nya året, dvs direkt efter tolvslaget.


Jag in action


I just detta kast var Annie vääääldigt nära kungen, men klarade det galant :)
Eftersom vi tjejer var så fantastiska så vann vi! ;P
Sen var nästa problem - bara en av oss kunde välja sång, killarna fick i uppgift att hitta på en utmanning för oss för att se vem som skulle få äran.


Det blev varm å väldigt god morotssoppa när vi kom hem efter våran utomhusaktivitet.
Jag och Jerry uppklädda :)


Efter att vi vägrat att gå med på att sminka oss som olika hårdrocksmän eftersom vi redan sminkat oss fick det bli armbrytsutmaning för nyårslåten.
Jag och Sara var ganska jämlika, trodde aldrig vi skulle komma nån vart med högerarmarna, hahaha :)


Men sen mötte vi Annie.
Haha, bara se på det flinet :) Vi hade ingen chans, men Sara kämpade hårt så Annie blev nog t.o.m lite varm tror jag :)


vi hoppade tillbaks i tiden liten.
Vackert drinkunderlägg också " Jesus is coming, look busy"


Eowyn hade sin plats på stereon :)


Logan låg framför brasan hela kvällen, var hur varm som helst :)


Sen var det männen som skulle bryta arm, vem kommer nån ihåg varför? Eller ville de bara?
JOFAN! Vem som skulle få vara He-man?


Adrian vann över Jerry


Men Kennet klarade av alla armar, Kennet = He-man!


Sen var det dags för mat! Mmmm
Köttfärspaj, majsplättar, piroger, rödlökspaj, goda röror, fårost, valnötsbröd...fantastiskt! Sen hoppade även Annies goda potatisgratäng in när den blivit varm, mycket gott var allt!


Crazy Adrian ey? :D
Stolen the cats favourite spot too!


Sara sjuksköterska? :D


Demonkatt!


Vi var så otroligt schletna efter all god mat, så vi gick ut och spelade lite kubb i mörkret, då började det regna! Tråkigt!
Men det gav sig ganska snart tror jag, blåste som en tok resten av natten dock.


Ett annat snyggt drinkunderlägg


Ännu ett!!


Naaaaw, kattkärlek :)


Kattmetalkärlek


Jerry började bygga ett öltorn


Höll några sekunder till innan det brakade ner, men vackert så länge det höll :)


Vilket otroligt smickarnde kort på oss båda, hahaha


Jerrys keps började gå runt också


Kennet hade för stort huvud :)


Sara är visst nr 55 :)


Dansas skulle det visst?


Efter tolvslaget nån gång kom deras tyska grannar på besök, mycket trevliga var de, hade med sig god skumpa också :)  Hahaha, älskar Kennets min :)


Söta Sara fick lite glitter i håret, men det syns ju knappt


Beard & hairwrist-competition?


Där syntes glittret mer :D


Sista kortet från kvällen, comhem-katten ey?

Och sist men inte minst får jag väl lägga upp en fantastisk video från vårat kära grannland, hahahaha, vi höll på att bryta ihop minsann!
Partysvenske!



Tack för en väldigt trevlig kväll, vi ses igen!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Gud va du passa i sån snäv kjol, foxy! :)

Och nagellacket var fiiint :)

2011-01-02 @ 11:44:11
Postat av: Malin

Snygg du var! Sen verkade ni haft det riktigt najs. Det hade jag där jag var med, det behöver inte vara stora tillställningar, små är mysigare. :)



Ingen är stark som en Svensson är inte! ;)



Puss o kraaaam!

2011-01-02 @ 15:29:15
Postat av: Pernilla

Sv: tack!



Jävlar så snygg du var, människa! Och jag tror fan att du och comhem-katten är släkt på något vänster. :P

2011-01-02 @ 15:32:01
Postat av: Tess

Söta katter och härliga namn på dem :-) Cool vinst förresten! Första låten för året. Vad blev det förresten? Står det nånstans så jag missat det?

2011-01-02 @ 20:33:39
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0