Vimmerby

Där var vi ju...förrförra helgen, ja, jag är seg med bilder. Jag vet.


Dick, jag å Kaj


Jerry känner på den fluffiga mattan och blir...känslosam


Dick - väldigt dålig på att spela död
Jerry - väldigt dålig på att spela sörjande


Emil hade världens snyggaste ljus. FAKTISKT


Jag, Emil och dick. Med tanke på tändaren så är det nog en ballad igång...eller?


Nej, kanske inte, de kanske tände eld på lite kroppshår. Här är Jerrys mage med en stänk av stearin. Pöjker alltså!


Klättras skulle det göras också


någon slags tryckardans blev det sen för dem. I don´t want to miss a thing - aerosmith :)


Ibland säger verkligen en bild mer än tusen ord :)


Bluäbluäbluäääähhh


Jag och Jerry gick vilse i en fårhage sen.
Hoppsan.


Dagen efter var det femkamp hos Jocke och Pillan, vilket var jättekul.
Här skulle man transportera vatten i en svamp från en hink till en annan, för att sen kasta tillbaks svampen och börja om på nytt. Fia gör här ett mästerligt kast till Jörgen.


Det skulle spottas gröna grodor också, haha, var faktiskt jobbigare än man kan tro :)


vinnande laget! Göran, jag, Mackan och Pillan! Och Nisse ville visst posa också :)


Jerry hittade en snygg skugga för sina kängor :)


Sen grillades det!



Jocke busar med lilla Tyra


Göteborgaren Mackan med sina fiskmåsar


Någon gömmer sig bakom ölglaset


Ordspel hade vi också på slutet, gick inge bra för vårat lag, haha.
Sen var det snyggt att vi skulle gissa skruv i en burk, den person som gissade rätt fick en öl, det var gravida Annica, men Jens blev glad iaf :)


Jens, Annica och Signhilde

Sen sov vi, då den där flugan skulle ha mitt öra, sen for vi hem dagen efter. Men först svängde vi förbi Tuna, sa hej, fick lite rabarber och körsbär!


Körsbärspaj!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: annika

Haha era fester är galna! =)



Jag blev sugen på körsbärspaj! Den var ju kanonfin , den får du bjud på någongång!=)

2011-07-27 @ 19:53:52
URL: http://paintpastelprincess.blogg.se/
Postat av: Tess

Vilse i en fårhage? :-D

2011-07-27 @ 22:32:13
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0