I had a dream

Heeeeej!
Tillbaks i värmland igen.
Hade skiiiitkul på Metaltown. (Förutom lördag när man tröttnade på regnet, men när vi var i öltältet med alla goa var det skoj iaf :) Inlägg om detta kommer.

Självklart blev ju lilla jag sjuk.
Det är kul.
eller inte.
Så grattis på min födelsedag, jag fick feber.
Jobbade fyra timmar, sen bar det av hemåt för att sova.
Har precis vaknat nu, gick upp och lunkade lite och bröt sen ut i skratt, kom på vad jag hade drömt! :D

Jag och ett gäng med skumt folk hade fått i uppgift att städa ur ett gammalt kusligt hus, för vi hade hittat att i källaren hade Usama Bin Laden haft en gömma för massa hemligt material.
Men ingen vågade sig ner till källaren, för vi väntade bara på att det skulle utlösa nån fälla.
Medans vi kämpade med detta skulle ju också resterande av huset rengöras.
Jag går in i ett rum och märkter att det ryker.
Ser då att någon tänt ett stearinljus men det är papper över, så det har precis tagit eld.
Jag släcker och pustar ut.
Ser sen att det ryker från köket.
Kommer dit och ser att det ryker från slasken.
Det var skumt.
Men jag sköljde med massa vatten och det slutade ryka, var noga att känna på plaströren under diskhon så de inte var varma, så var inte fallet.
Så vi fortsätter gräva oss ner i källaren.
Hittar nåt gammlat skrin från herr Bin Laden, som vi försöker öppna när jag tycker mig se rök från köket igen.
springer ut och visst - det ryker från diskhon igen.
Jag börjar skrika till alla att det spökar och att vi måste ta oss ut. (Spökar? Yes, jag tänker alltid logiskt.)

Det är en gammal gubbe med och arbetar, då kommer han in och börjar prata med mig:

- Du vet, mina fötter, de är ju lika gamla som mig.
- Ja?
- De är hårda, äckliga.
- Öh...jaha?
- Och då är det så att jag gillar att smörja dem.
- ok?
- Då smörjer jag det med en kräm som innehåller...(Där sa han något sånt där kemiämne, vette fan, kommer inte ihåg.)
 - Jaha?
- Mina fötter blir fortfarande hårda, men det lossnar små flagor ibland.
- Jaha?
- Jo, då brukar jag slänga upp mina fötter en efter en i slasken och pilla bort, men jag brukar göra det när inte damerna är i rummet, för det är väl ungefär lika populärt som när jag kissar i slasken.
- Ok?
-Se här! Han slänger upp foten, pillar av lite äckel som åker ner i slasken. Det där ämnet som var i krämen började ryka i kontakt med vatten.

Så ja, det var inte spöken. Det var äckelfötter på en gammal hippiegubbe.

Ett inslag i min dröm var också att jag och 3 andra gick på en skogsväg och en kanot kommer och mäjer ner en av killarna.
Vatten i närheten? Nej å nej, bara den galna kanoten.

Feberdrömmar is the shit!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Grodan

HAHAHAAHH! vilken jävla dröm :D

2011-06-20 @ 18:18:18
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Feberdrömmar är jävla fula ändå. Längesen jag hade någon bra dock, men det kommer säkert snart.

2011-06-20 @ 22:15:15
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Diana

Hahaha löööv it! :D Krya på dig fining på din fölsedag! pusspuss!

2011-06-20 @ 22:36:36
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Tess

Krya på dig! kram

2011-06-20 @ 22:37:05
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0