Metaltown

Ja när vi ändå var nere på West coast riot så var det väl lika bra att passa på att hårdrocka sig? Ja det var ju därför vi åkte dit från första början, att det kom bra band till WCR var en bonus.


HAH! Ser ut som min lugg är kort.
Mys på hotellrum innan vi drog iväg å härjade!


Vi satte oss och väntade när vi gick av bussen på att Tobba & Jennifer skulle dyka upp, så skulle vi ta promenaden ut till området tillsammans. Vi surplade alkohol och pekade vart folk skulle gå. (Smart att enbart skriva camping på lappen, när alla skulle gå den vägen för att komma fram till området.)


Tobba kom ja jeflar!
Bakom kommer Jennifer som försöker hålla koll på håret, det gick sådär för alla oss långhåriga på fredagen, men det är väl smällar man får ta :D


"Jerry, Jerry, han har en snygg tool-tshirt, jag måste prate määän"


Ett djupt långt samtal blev det - of course :D
När jag lade kommentaren, "Det är väldigt gött att ta sig ett glas rött och lyssna på tool" blev han överlycklig, det var ett fint ögonblick, Jerry lyckades inte få med på kort när killen omfamnade mig och skrek att han ville gifta sig, bhhahaha.



Fick världens snyggaste rap-kort på Jerry sen. Han gör ju lite Elvis-pose när han rapar, läckert :D


Sista kortet för dagen ödslade vi på ett turkost gäng.
Lyckat?
Sen dog visst batteriet i kameran, ouuuppsss.....

Vi såg iaf Graveyard, Cavalera Conspiracy, Devin Townsend, System of a down och Ghost.
Mycket fina band allihop, studsade mig galen till System of a down, fan va fint det var, mycket bättre än när jag såg dem på Hultsfred 2005!



Hotellkonst alltså.
Denna kallade jag "Använd-kondom"-tavlan.


Utanför balkongen så hängde det en mås.
Den kunde bara stöda på sitt ena ben, han hade väl brutit den andra, men det verkade må bra annars iaf, som tur var.
Den stod mest nyfiket och kikade på oss.
En gång tjöt den till, ty, den är ju en mås, då sa jag till den att vara tyst, sen var den tyst resten av våran vistelse, bra dä! Den snällaste måsen jag mött!


Hahahahaha!
Älskert!
Tobba leker dvärg :D


Fina paret Tobba & Jenniferrrrrrrrrrrr


Träffade ju världens sötaste Renée också, lite blöt, men lycklig :)


när tobba är blöt i hövve ser han ut som en alv :D


Jerry ville köpa Jalapenoschips från Extremefood-ståndet på området.
Han har varit så nyfiken och älskar allt hett.
När han köpte dem fick han testa ett Habanerochips - därav den helt underbart läckra minen :D


Jag jävligt nöjd - köpte skitsnygg klänning och fick rabatt eftersom den var genomblöt!


Var ju tvungen att testa den när jag kom hem, gööörfin tycker jag minsann.
(Sen att jag fick stå i 10 minuter för att ta av mig den var en annan sak...för ja...den VAR ju faktiskt genomblöt.)

Det enda vi egentligen såg var Meshuggah på lördagen, eftersom regnet gjorda oss lite frusna så vi hellre ville åka hem faktiskt. Så vi åkte nog hem runt 21-tiden sådär. Orkade inte ens tänka på att stå i galen busskö en blöt dag som denna.


Vill bara avsluta detta med att dela med mig av en skitbra grupp som man icke får missa om man ska på Getaway rock festival!

Yihaa!!

Tack alla jag träffade på Metaltown för en fin festival, jag hade gööörsköj!
Fick ju inga kort på mina Skövdianer, men ni finns kvar i mitt minne :)

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Ööhj vecken klänning! galet snygg på dig :)

2011-06-24 @ 15:20:11
Postat av: Grodan

Hahaha! Hur ser jag ut egentligen ;D

Sjukt snygg klänning! Vill haaaaa!

2011-06-24 @ 15:42:41
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 4 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/june/fredag-dagens-blogg-3.html#comment

2011-06-24 @ 16:19:48
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: Tess

Härligt att bara börja prata med nån sådär :-) Nästan bara festivaler det funkar. Annars tittar folk mest skumt på en...hahaha :-D Snäll mås! Haha! Tavlan ser verkligen ut som kondomtavla :-D Klänningen är verkligen jättesnygg på dig! Bra köp det!

2011-06-24 @ 23:33:36
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Diana

Hahahahaha döööör!! :D fint med toolkompis, å haha tavlan!! :D ditt sinne för detaljer alltså :D men bäst var dvärgkortet på Tobba och Jerry :D hahaha gjorde min kväll :)

2011-06-26 @ 00:34:55
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0