Earth hour


Igår mellan 20.30- 21.30 var det earth hour!
Då släckte vi självklart ner alla ljus.
Satte oss i köket och tände levande ljus och spelade kort, mycket trevligt var det!

Vad gjorde du under earth hour?



Jag har varit väldigt frånvarande från bloggen och ber om ursäkt.
Jag har pluggat som en tok, har nu gjort mitt sista matteprov och väntar på svar och förhoppningsvis betyg, så nu är jag lite hispig för det :)
Plus att det blir högskoleprov på lördag, det ska man ladda för också, vilket inte är så lätt.

Vad har hänt annars då?
Jo, det var ju St Patricksfirande, det kommer bilder när jag orkar styra det.
På fredagen åkte jag och min mor till Karlstad, det var min julklapp till henne, en hotellövernattning, shopping, bio och middag hann vi med. Och en solig morgonpromenad i ett sovande Karlstad.
Mycket trevligt hade vi!

Nu ska jag rensa i garderoben snart, ser för jävligt ut, man hittar ju inte ett dret.


Mutter and I som hittat en vinflaska :)

Tjipp & tjo!

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag tycker earth hour är en riktigt bra och mysig tradition. Tyvärr var det inte många här i området som deltog men det gjorde vi. Lite vin och massvis med ljus! =) Härligt!



Låter som en toppen dag med din mor!

2011-03-27 @ 11:36:55
URL: http://paintpastelprincess.blogg.se/
Postat av: HighlanderTess

Här tändes det ljus och mystes med Yatzy :-) Fast var en hel del som hade tänt i husen här....lite tråkigt. Hade blivit så effektfullt om man sett många släcka :-)

2011-03-27 @ 16:27:25
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Jag jobbade som bartender för en kväll och där släcktes ingenting. Jag hade i och för sig glömt bort det helt ändå.

2011-03-29 @ 16:51:56
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0