Yihaa!

Helgen var så fin!
Kom väl ner runt 19-tiden till Skövde på fredagen, då handlades det lite ingredienser, sen bar det av hem till Peter å Alex där jag styrde ihop en gratäng till dom.
Peter tyckte vi skulle ha lite blod på potatisen, men det fick han inte :)
Sen glodde vi på en underhållande film - four lions,  det blev en hel del hysteriska skratt.
Efter det blev det...jo, iofs skratt, men mest för att vi såg en så kass film - cliffhanger! HAHAHA, ja jäklar. Inga kommentarer.
Det var antagligen rekord för mig att hålla mig uppe till 2-tiden en fredag. Om man bortser från fester då, men det räknas inte.

Sen drog jag och Peter ner på stan på lördagen så Alex fick vara hemma och plugga lite, snyggt att hon hittade nån knöl på min hand som inte var ben, antagligen är det någon förslitningsskada från jobbet eller något annat smått och gott :)
På kvällen sen stack vi iaf till Diana och Kalle, hur mysigt som helst hade de, plus att de hade en burrig Ragdoll, så jag smälte ju deluxe :)

Och Peter och Alex har sin Kitty som är hur go som helst, så jag var nöjd, katter överallt :D

Lite bilder då sa jaaa.


"Heeeeeej, mitt namn är Meduza, jag har pääääls, purr purr"


Jag och Alex närmast men väl dolda, Diana och Kalle desto mer synliga


Naaaaaw, Alex & Diana


Peters gamla cigg kom till användning, dock inte av mig mjauuu


Funny bunny heter jag, å jag är så go å gla, vill du ha en liten grej? Stoppa då 5 kr i mig! :D


I four lions är det en scen där de går och skakar på huvudena ifall någon tar kort, så att de inte ska synas.
Vi försökte.
Vi...misslyckades :D


HAHAHA, som sagt. Vi kunde ju inte sluta flina heller, så vi fick ju inga snygga sladdaransikten.


HAHAHAAAAAA, årets bild eller vad?


Två jäkligt happy töser!


Jag kan inte sluta skratta åt den här bilden, katten blir borstad, katten gillar detta, men katten ser vääääldigt evil ut :D


Så goa å glada!


Snygga detaljer från Peter och Alex hem.
Den här djävulssvansen ser de aldrig att Kitty leker med, men när de kommer hem ligger den alltid i hallen :)


En sån där julblomma från förra julen tror jag det var som de planterade om :)


Kitty!!! Söta goa katten :)


Katter och deras små egenheter.
Kitty tar bort gallret från duschen.
Inte bara lyfter, utan vrider det ett halvt varv också eftersom Peter och Alex varje gång skruvar tillbaks det när de upptäcker det.
Bara att få för sig tanken alltså...:)


Fick världens sötaste stickade katter som Diana hade gjort, tack tack tack, vi är überglada!

Upptäckte att min älskling tagit lite kort under dagen idag, måste visa ett på en av våra egna katter, vår Dizzie :)


"Ja, ett hörn, där lägger jag mig"

Tjipp tjo!!!


Kommentarer
Postat av: jennifer

omg, jag dog lite i hjärtat av burriga katten! hur fin får en va?!

2011-03-07 @ 20:25:57
Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Underbara bilder! Synd att jag var upptagen annars hade jag joinat :P

Jag skrattar fortfarande åt skaka på huvudet bilderna, Särskilt den på diana och peter dör

2011-03-07 @ 21:28:03
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
Postat av: Diana

ÅÅÅ!! fina bilder, å fina du! var så kul å träffa dig! <3 hoppas det blir snart igen!

2011-03-07 @ 22:01:39
Postat av: Tess

Åh, katter är så härliga :-D Hahahah! Den där evil-bilden är klockren!

2011-03-07 @ 22:35:28
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: lovisa

godmorgon:) allt bra?

2011-03-10 @ 11:47:26
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Tess

Du har blivit utmanad i min blogg :-) Hoppas du vill anta den! http://highlandertess.blogg.se/2011/march/utmaning-badrumsskap.html

2011-03-10 @ 18:22:52
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0