Halva meningar

Finns till för att fyllas i!
Och, efter begäran från Diana, så styrde jag paint-bilder. Jag är jättebra på paint(eller....?). Men ingen slår Jerry, eller jo...det skulle vara Diana då :)
Paint is the shiiiit!

Ok, meningarna var:
När ingen ser eller hör mig...så vrålar jag med i musiken, alltid, stackars grannar. I duschen är det gött att yla. Stackars katter. (Ser ni inte vem som är vem av dem blir jag besviken på er)



Jag går aldrig hemifrån utan... alldeles för mycket att bära på, kommer knäcka ryggen en vacker dag.

Min blogg heter som den gör för att... i skolan fick man ett nickname för att kunna logga in, två förstabokstäverna i för- och efternamn. AnBe för mig alltså. Självklart skulle vi hitta på smeknamn åt alla. Som att JeGu blev jägarn, MaSv blev massive och MaOl blev just maol. Själv blev jag Annabella. Inte så kort smidigt smeknamn? så efter ett tag kapades det till Bella, sen råkade det visst fyllas på med "the bean" istället. Eller Bella Bean var det, sen blev det Bella the bean, Balla ben...etc..



om jag vågade skulle jag...pierca mitt ögonbryn. Men ja, det vågar jag inte, alltför stor skräck för nålar, GAH! Plus att man då skulle lägga märke till ännu mer hur lite jag orkar bry mig om mina ögonbryn, haha, de spretar nog åt alla håll känns det som :)


Om 10 år kommer jag... att bo i ett mysigt hus, med Jerry, vi kommer ha kvar tjockiskatterna, men vi kommer även att ha tagit hand om ännu fler katter. Jerry kommer självklart att ha gjort smycken åt oss allihop, samtidigt som han räds för att fastna med skägget i gylfen vareviga dag. Jag hoppas på att jobba med att coacha stressade hederliga arbetare så att de ska må bättre.


Yes, va sa ja? Paint is the shit!

Kommentarer
Postat av: Diana

Hahahahaha guuud vad fint!!! :D å katterna :,)

2011-11-10 @ 10:25:33
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Malin

Det var jag som började kalla dig för Bella, sen hängde de andra på. =^.^=

2011-11-10 @ 18:04:39
Postat av: Malin

Förresten blev du ju Annabelle, och Marie kallade sig redan Maol. Det var därför vi började göra smeknamn av våra inloggningsnamn också. :D

2011-11-10 @ 18:07:34
Postat av: Maol

Jag är Darth Maol! :O

2011-11-10 @ 20:12:22
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Tess

Härlig skillnad på katterna :-D Mitt inloggningsnamn var riktigt trist förresten... ThOl.. Hmmm... så jag förblev Tess :-)

2011-11-10 @ 21:41:31
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Julens enda röda rockande ynk.

Fantastico!Duschbilden vann :P

2011-11-10 @ 23:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0