Härligt!

Vi har en väldigt skum kurs för tillfället, eller ja, det lät intressant när man läste om det, intergrativa hälsometoder.
Men, lärarna hjälper inte till så man förstår nåt, de flummar iväg och ger oss inte något material som vi kan ha användning för.
Det är då det är så skönt att det finns några som inte är så äckligt blyga som jag är och faktiskt säger ifrån. Det var nog runt en timmes disskusion på sista lektionen vi hade, vilket jag hoppas rensade luften så att vi kan få ut något av den här kursen.
En stor tummen upp till klassen!

Idag blir det grupparbete hela dagen inom den andra kursen, hälsans psykologi, ska bli nice!

(Typiskt dock att jag blev totalt förkyld under helgen, annars hade jag väl orkat samla mer info till idag) Men nu är nog iaf febern borta, hoppas bara jag slipper hostanfall idag som jag fick mig ett gäng igår. Hellre snor än kliande hals säger jag bara!

såg btw paranormal activity 3 på bio i fredags. Ett tips. Se den inte.


Pissfilm.

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Har tänkt se den när den kommer ut på dvd eller visas på tv, bara för att komplettera. Har sett 1:an och 2:an ju :-) Fast är ganska förberedd redan på att den kommer vara usel.

2011-11-21 @ 21:56:50
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0