Jag hoppas du lyssnar på mig

..imorgon kära hudläkare.
Att du ser att det ser för jävligt ut under mitt öga.
Gah. Väntar bara på att han ska säga något liknande"Det går inte att få det bättre" eller "Tar vi bort så kommer ditt öga ramla ut"..NEJ, jag vet, det sista kommer han inte säga. Om han inte ska busa lite med mig i något försenat halloweenskämt. Men jag vill få bort min förbannade knöl under ögat.

HÅLL TUMMARNA!!! (Eller tänder, tuttar eller tår eller vad som är din turkroppsdel)



Vandrade in med Emelie till centrum från universitetet idag, tog sådär en timma, fin utsikt, underbart väder, såna höstdagar får det gärna komma ett ton av. Dock så hatar mina fötter mig nu. Vadå? Nya skor? Näää?
När jag vilat på tåget hem till Arvika och sen skulle gå de där 10-15 minutrarna hem alltså...såg nog ut som jag hade skitit på mig först, jevflar vad det brände innan jag stålsatte mig! Hah!

Och en klasskamrat bor bara ett hus bort också, så jag fick ju sällskap på vägen, nice!

Oj, nu pladdrar jag.

Idag fick vi testa på flödesskrivning. Dvs, man skriver om ett ämne och det får inte ta stopp, pennan ska gå i ett. kommer man inte på nåt att skriva skriver man just detta. Allt som kommer upp i huvudet ska med. I efterhand sållar man det viktiga.

Mina blogginlägg är ibland ett typiskt tecken på flödesskrivning. Bara det att jag inte sållar ut nåt, jag lämnar kvar allt.
Stackars er :)

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Flödesskrivning är kul! Jag gillar sådant "naturligt" skrivande. Jag skrev naturligt inom citattecken för jag vet att det absolut inte känns naturligt i början :-) Jag föredrar dator när jag skriver så förresten, för min hand hinner inte med mina tankar och så får jag skrivkramp till slut :-S

2011-11-17 @ 00:00:10
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Diana

INTE stackars oss, älskar dina knäppa inlägg just därför! :D ååå <3 ska hålla alla kroppsdelar jag hittar och hoppas verkligen det går bra för dig!! Det kommer det säkert göra..massa puss!

2011-11-17 @ 12:35:54
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag håller allt jag kan!!

2011-11-17 @ 18:31:56
Postat av: Annika

Hoppas det gick bra idag hos doktorn! Kram

2011-11-17 @ 19:16:29
URL: http://paintpastelprincess.blogg.se/
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Jag håller min hakgrop för dig!

2011-11-18 @ 16:34:53
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0