Kristmäs

Nu har jag slängt upp julgardiner i varje rum och fått upp lite belysning, styr färdigt imorgon eller så, ska inte tända förrän på söndag ändå så :) Har ingen lust att stå och fiffla ute på balkongen i totalt mörker, skulle jag ha startat där? jomenvisst.
Och min röda porrstjärna som jag ska ha i sovrummet låg inte i kartongen? Vart fan har jag lagt den? får gå på undersökningsrajd imorgon i förrådet!

Jag får väl la fota lite sen när det tänds så ni får se hur jag styrt det I guess :)

Nu är det faktiskt bara två veckor tills jag och Jerry ses igen, ujuj, på så vis var det gött med en kaosvecka, tiden går fort :)

Shit vad jag längtar tills imörrn, party hos Jennifer, kommer nog massa gött fölk, härligt!
Först ska jag och mor till Karlstad och shoppa lite julklappar, så det blir en fullbokad dag!

Och på söndag ska jag köpa KNÄCK-TE!!!! OH MY GOD, det har jag väntat länge på alltså!

jul...det är fan grejer det!


Förra årets försök med att få med hela våran lilla familj på bild, gick sådär, bättre tur i år?

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Januari Epril Rovember Recember Yli

Stefans! Feck off! I år kan vi ha Dizzie som julskinka och Soumi kan va en sillburk! Du får vara glitterglögg så dricker jag öpp da!

2011-11-25 @ 18:18:42
Postat av: Linn

Gokväll!

allt bra :)?

2011-11-25 @ 18:49:11
URL: http://nattstad.se/linnhahne
Postat av: Malin

Jul är myyyyyys! Idag har jag köpt lite julgrejer, ska även adventsbaka imorrn! Yay! Tips på gott julte och var man köper det isf? :)



Äsch, jag är inget geni, men tack för komplimangen! :) Och tack för grattiset!

Kom ju på att jag inte gratulerade dig heller, kass jag är!

Grattis till genomförd redovisning! Jag var inte där men jag är säker på att you did good! Jag har ju gått i samma klass som du, så jag har ju sett dig andra gånger. Det + lite mognad och lite mer säkerhet, ja, jag är säker på att det gick bra!



Hahaha! Ja, jag tänkte också på det med skorna, men sen såg jag även fördelen med dem.

Tänk dig att du är ute och festar i dina nya 350 dollars skor och att en jobbig kille kommer fram och kladdar på dig, tänk dig vad bra det är att du har just de skorna på dig när du sparkar honom på smalbenet. ;P

2011-11-25 @ 23:08:07
URL: http://bloggingmolly.webblogg.se/
Postat av: Tess

Jag har också varit med om det där. Hittat kartongen, men inget i den. Hmmm...:-S Härligt att ni fick med hela familjen på kortet :-) Vet hur svårt det är med katter...hehe... Här tänds grangirlangen den 1 december. Lite skumt kanske när det är en torsdag, men det brukar vara då jag tänder den :-)

2011-11-26 @ 00:10:54
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Diana

Åh finaste lilla familjen! :D Hehe åå längtar tills julkort från ovan trillar in! känt wäjt!! :D:D:D

2011-11-27 @ 21:12:05
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0