E litta mix

Har ju inte lagt upp bilder sen...urminnes tider.
Här kommer lite iaf :)


Marie upptäckte denna fantastiska felstavningen som står på lappen i min trappuppgång. Ser ni den?


Mitt otroligt kassa försök att bygga en mur runt katterna mat-timer. De lyckades ju bryta upp locket på sidan av. När jag får tummen ur ska jag be mina kära arbetskollegor att göra en ordentlig och högre mur åt mig i ståååål.


Elephant centripide in Kronoparken. HAHAHAAAA


Sen åkte familjen upp till Härjedalen, närmare bestämt Lofsdalen. Vi stannade i en liten by, där hittade vi en fritidsgård med passande namn :D OCH OCH, i denna hålan fanns också en strippklubb! De ni!


Fick se mina första renar! Jättefina, men pyttesmå :D Nja, inte pytte, men mindre än jag hade trott då :)


Kommer inte ihåg vad fågeln hette (surprise) men de var jättefina och väldigt tama, de plockade bröd ur handen på en!


Bror och jag, lyckliga som få


Dags för vandring! Stugan i bakgrunden är den vi fick låna, var högt upp, men, haha, surprise igen, kommer inte ihåg hur högt. Slog lock i öronen när man åkte dit iaf :)


Snygga björkar


Pappa hittade sig ett träd att sitta på


Längst upp skulle vi, ovanför trädgränsen. Ser inte långt ut, men...skenet kan bedra :)


Modern har fått igång farten


Syster Carina berättar om området


Jag hade en passande mösa tyckte jag. Liverpool, "You´ll never walk alone" stod det baktill, höhöhöhöhö


Toppen!
Stod många stensamlingar däruppe, Carina sa att det var samer som gjorde så, de skickade meddelande till varandra, t ex om de sett björn och liknande. Björnrikt område där!


Ja jäklar vad det blåste däruppe, Carina var något missnöjd över att ha glömt mössa  kan jag säga!
4 timmar ungefär tog våran lilla vandring.


HAHA, men va fan, lyckades göra den spegelvänd?
Jaja, snyggaste stolpen till brevlådan iaf, lite lång, så Carina lämnade ett meddelande på den. "Såg komme"...r:et fick inte plats :)

Men nu måste jag göra mig iordning för skolan, hinner inte mer!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Julmusten är baaara min höhö.

Roliga bilder som vanligt!

2011-10-06 @ 17:01:39
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0