Dubbelgångare?

Tänkte bara söka lite angående min hudsjukdom "Rombergs syndrom", men min mor säger alltid att det heter "Rombergs sjukdom" så jag sökte på det först, hittade inga bra texter om det utan tänkte kolla på bilder.
Det skumma var att det inte kom upp något särskilt då heller, tills jag hittade en bild, som jag trodde var JAG!


Scaaaaary...nån finsk/amerikansk regissör av något slag.

Och min presentationsbild på facebook:



Är det bara jag som ser likheten?

Sen hittade jag iaf rätt när jag sökte på syndromet.
Det är en del stackare till ute i världen med mitt symptom.
Om ni tittar här kan ni se hur en del ser ut, en del har haft mer tur än mig, en del mycket mindre tur.
Lider med hela bunten och känner ändå att jag har det inte värst.
Tacksam för sjukvården som finns idag.

Kommentarer
Postat av: Diana

WÖO shit va likt!! Men du är ju BRA mö snyggare :D <3

2011-09-10 @ 18:37:43
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0