Moppen hallå?

Jag städar.
Men ja, råkade ramla ner här, tokigt va?
Uhh, tokigt.
Idag var jag på banken, styrde om lån lite så man har råd att leva lite iaf när jag ska plugga.
PLUS la på 25000.
Varför?
Jo, vi är väldigt kära i mercedesen :)
Så vi tänkte helt enkelt ställa av den över vintern, sen när det blir vår ställer vi av kian, och kör då mercedes på sommaren. En sån fantastisk roadtrip-bil kan man inte bara släppa sådär. Nu kan jag och Jerry åka vart fan vi vill och bara krascha i bilen på natten. Fy fan så skönt! Ska bara få igenom köpet nu, men pengarna har jag :D
Sen när vi får lite bättre pengar igen kan vi ju ha en varsin bil, höhö!

Shoppade bra-ha-saker i charlottenberg med Elin idag också, passade på nu när jag hade bilen hemma, ty nu kommer det bli kasst med sådant.

Och så mötte jag ju porr-sven på väg till gymmet imorse. "gomorron snygging" hojtade han till mig.
HAN ÄR JU ÖVERALLT DEN DÄR JÄVELN.

Och så snubblade jag över suomi imorse och när det började barka och jag började tippa över henne, vad gjorde hon då? sprang iväg livrädd? Nej...hon kisade... KISADE. Hur fan ska man överleva en 64kgskloss genom att pressa ihop ögonlocken lite?
Knäpp katt. Men söt.

Adios.


Fantastiskt bra skit!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv: Åh, de grå var också skitsnygga. Jag provade skorna jag köpte och gick sedan några varv, gick in och tittade på dem och gick några varv till runt köpcentrat. Gick in en gång och till och provade några svarta, gick ut och gick några varv...SEN tog jag mig i kragen och sket i de svarta och köpte leopardmönstrade. Jävla virrpanna. :P

2011-09-01 @ 23:38:39
Postat av: Tess

Hihihi..."kisade" :-) Så sött!

2011-09-02 @ 12:50:44
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Grodan

sv: bihåleinflammation och ev. lunginflammation blev diagnosen. Haha! Kanske var tur att man gick ändå? :P

2011-09-02 @ 13:00:37
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Diana

HAHAHA negerbollsfotbad är det nya, tror det slår "låtsmåfiskarätauppdettorrapådinafossingarsådetkittlassåmandör" :)



Å GRATTIS till bil!! :D:D:D ni gör helt rätt, en sån bil passar er YPPERLIGT och man ska ta vara på när såna här fina tillfällen dyker upp! :) Man överlever alltid som student ändå, man får dricka fulvin, sofiero och slattar :D

2011-09-02 @ 16:23:20
URL: http://diaus.blogg.se/
Postat av: Annie

Haha, knäppa katt :)

2011-09-05 @ 17:47:08
URL: http://sheeightdevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0