Onsdag och lördag


Har lovat att ta lite kort till Jerry för att han ska få se hur vattnet spridit i Arvika.
Tog några i onsdags och nu gick jag ut idag igen för att se skillnaden.
Gick även ut till kyrkogården för att hälsa på Jimmy och farmor och farfar.
Helt sjukt att det snart är 4 år sen Jimmy dog, det var i dec 2007.


Träffade Elin innan som skulle vara kattvakt, hon var ute och härjade med sin systers valp som är blandning av golden retriver och pudel. Hur vild som helst. Helt chockad att jag fick ETT kort då han satt still :)


Onsdag


Onsdag


Onsdag


Onsdag


Lördag


Lördag


Lördag


Gångväg mellan fågeldammen och f.d småbåtshamnen


Lördag


går fortfarande att gå på andra sidan vid järnvägen trots att den är avstängd


Akta mitt gym sa jag! (Byggnaden närmast)


Olssons brygga har fått lite mindre parkering


Nähä?


När jag var på kyrkogården såg jag en väldigt häftig gravsten.
Om jag skulle ha en skulle jag nog vilja ha något sådant, men jag ska ju kremeras, då får man väl ingen gravplats? Eller? Någon vet säkert :)


För Arvikaborna är detta absolut ingen nyhet, men ni andra kanske tycker det är snyggt med trappan som går upp till absolut ingenting. Jag gillar den, blir så abstrakt!

Ha en fin lördag!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Jyski Eski Roski Rukko Ylläsoxa

Thanxxur fo rthe updääte ön da wasser bäjbi!

2011-09-17 @ 18:30:22
Postat av: Annie

Tror nog du ska kunna få dig en gravsten. Men tror att askan behövs begravas isf. Har ingen bra koll då jag vill spridas för vinden när jag är död. Ja att min aska ska spridas alltså. Skulle nog vara lite äckligt om mina kroppsdelar låg lite här och där ;)

2011-09-17 @ 18:42:55
URL: http:// http://sheeightdevil.blogg.se/
Postat av: Tess

Många som kremeras får urnan begravd och en gravsten. Jag skulle hellre spridas jag, men till det behövs en hög med tillstånd :-(

2011-09-17 @ 22:38:13
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Annika

Visst får man begravas fast man kremeras. Så ska jag göra iallafall.



Jag gillade verkligen bilden på trappan. Riktigt häftigt! =)

2011-09-18 @ 08:53:08
URL: http://htpp://paintpastelprincess.blogg.se
Postat av: Diana

SHIT! Nu är undergången nära höhö :) Lidköping hade ett sånt översvämmande för en massa år sen. Lidköpings "slogan" är Lidköping vid Vänern för ALLA tror annars att man är från eller bor i LiNköping. Någon hade roat sig med att måla bort V:et och D:et så det stod Lidköping i vänern.. höhö. Man har roligt på landet :) Fast bättre och så gratis är att måla till ett "S" framför Lidan skylten :) Du måste ju berätta hur det går i skolan! :D kul? jobbigt? hittat nån kumpan? :D

2011-09-18 @ 16:21:40
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0