Drömmen

Nu har jag börjat tråna efter att köpa hem en massagebänk.
Alltså, ska ju läsa det till hösten. Och direkt jag får koll på hur man gör vill jag ju träna träna tränaaaa...(Kan se ögonen börja lysa hos alla jag känner nu, höhöhööö, för jag kommer ju att behöva testisar!)
Såg en äckligt snygg massagebänk på en hemsida, nice att de har 10% studentrabatt också :)
"timglasformad"
Svart eller vit.
Funderingar på hur snabbt sliten den är och om det syns mest på den svarta eller vita dyker upp i mina tankar. Inte kul om det blir mörka fläckar på den vita, men lika fult om det blir ljusa fläckar på det svarta.
Ge mig sådär 4000 spänn tack!
Eller 8000, så kan jag köpa två och jämföra ;P

Kommentarer
Postat av: Diana

Å jag hade gärna vart din testis!! :D

2012-04-17 @ 15:29:31
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Tess

Vi har en egen massagebänk :-D Inte sådär snygg och så har katterna varit på den lite. Vad glad jag är som redan anmält mig som frivillig testis nu när jag vet vad du kommer studera ;-D

2012-04-17 @ 22:12:03
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Annie

Jag anmäler mig som frivillig:) Tror det skulle vara ganska bra med tanke på mitt jobb;)

2012-04-18 @ 18:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0