Härlig helg

Träffat och pratat med många fina!
På lördagen var det en fest hos Jennifer som jag var på, där det var ett gäng fina folk. Hur trevligt som helst var det!
Under dagen fick jag också prata med både brosan och Liam i telefon, men som brorsan sa. "Ställ bara frågor han kan svara ja på", hahaha, jag blev typ mållös efter två frågor :)
Och idag var det födelsedagsfika hos Malin. Marie, Jenny, Isabel, Tess och Connor var där också, väldans najs.
Nu ska jag snart hoppa på tåget till Karlstad, det blir att sova hos Emelie och sen styra pluggardag imorgon.
Fina fisken.
Många fina folk på kort tid.
Tack alla inblandade!

Kommentarer
Postat av: ellis

tack ska du ha!

2012-04-23 @ 18:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0