Hej å hå

Jag pluggar på.
Oj vad kul det är, eller kanske inte.
Därför hamnade jag här istället.
Vet inte om jag kommer klara tentan, har ju pluggat en hel del, men känns som allt försvunnit, dvs, som förra gången. Håll tummarna för att  allt rasar på plats imorgon alltså.
Varit och inhandlat bananer och godis som jag kommer behöva imorgon. Nu ska jag läsa ett gäng timmar till, sen blir det dusch.
Efter detta drar jag till Karlstad och sover hos en kompis.
Förhoppningsvis är jag klar om ett dygn nu. Hoppas verkligen inte jag behöver sitta i 5 timmar, baaaaaah!
Ujujuj, ska stuva makaroner här snart, fan så gött!
Ska bara packa väska först.
Och ja...som sagt...plugga.
Kom ju på en sak, kan ju inte slänga upp bilder från helgen, Jerry har ju kameran!
Så ja, här får ni en annan bild istället.
Still miss my banama
Och jag längtar till sommaren. Trodde aldrig jag skulle sakna Wacken igen :)

Kommentarer
Postat av: Diana

Å TACKTACKTACK finis för fina ord!! :D Saknar dig!! puss!

2012-04-12 @ 20:28:05
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0