Punkaaa

Idag skulle jag till jobbet och åkte med en man från jobbet. Halvvägs blir det punka.
Det är 21 grader kallt ute...EH!
Det var bara att hoppa ur och göra det så snabbt som möjligt, tur jag hade min mobil med ficklampa så vi såg nåt bara :)
Men det tog sådär 45 minuter innan mina fossingar kändes normala kan jag säga. Smaaaart, tunna strumpor. Gött att jag hade långkalsonger och extra värmande jacka idag iaf :) (och lite mer)
Nu blir det lite slapp innan jag ska till Karlstad och partaja lite med några ur klassen!
Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Maol

Been there done that ha ha. Sorry men det lät lite lustigt med tanke på att jag fick punka till jobbet en gång. Och då var det också riktigt kallt!

Fick ni också stanna i Hungvik som jag gjorde så kommer jag skratta ännu mer. :P

2012-02-04 @ 16:31:28
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

som norrlänning så är jag ju givetvis först med att gnälla över att vi har det värst. Det är -30 här. Awful.



Förresten så är jag jätteledsen över att du inte hunnit få den där färgbomben, men jag är en vimsmaja. Den kommer!

2012-02-04 @ 19:49:02
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0