Tullinge och Rammstein

Då har man sett Peter och Alex nya lya! väldigt fin var den! Och Tullinge är som en liten småstad, en gata var centrum :) Och två pizzerior och två affärer, vad mer behövs? :)
Vi hoppade in glatt på fredagen och laddade upp inför Rammstein-spelningen på kvällen, då vi också mötte upp Dick!

På med kängor. En skeptisk Kitty spanar i bakgrunden.
Väldans snyggt när Rammstein startade sin spelning med att gå ner längst bak i globen och vandra framåt till scenen.
Två nöjda typer
Min tejp under ögat syntes inte alltför mycket som tur var :) Nu är den dock svart, eftersom det färgade av sig massa smink på den, baha, får tejpa över lite när jag ska till universitetet imorgon tror jag :)
Bländad? Njuter? Jag gissar på det första. Stackars Dick då :)
Så förbannat snygg bakgrund. Ser ju ut som celler, höhö, så jag ansåg mig studera :)
Och så tog de sig en promenad mitt ut i publiken upp på en liten platå.
Där körde de sådär två låtar tror jag det var. Najs! Höll på att skratta ihjäl mig åt keybordisten, för han är så jäkla sjuk. Här såg han dock übernormal ut. Gillar trummisens hörselkåpor :)
Ljussättning är a och o, naaaaajs
Och lite eld på det!
Och ja, de spelade "Engel" här :)
När vi sen skulle åka ut mot Tullinge igen hittade vi varnningsskyltar. Varningsskyltar är ofta fula. Detsamma här. Nummer två "Du skall icke spexa".
Anarkisten Jerry spexade
Dagen efter tog jag och Jerry oss in till stora Stockholm där vi vandrade runt till två olika silverutställningar, en på nationalmuseét och en i nån liten lokal några kvarter bort. På bilden var det dock bara en snygg skulptur som inte har med nåt att göra. Den var snygg. That´s it. Något jag borde ha tagit kort på, som kändes så bissart, var två affärer Jerry upptäckte som var grannar med varandra. Den ena var en djuraffär som gått i konkurs, på affären bredvid reade de ut päls?!!??!!
När vi återkom till Tullinge blev det massa Big bang theory och slapp innan festen på kvällen, det var välbehövligt.
Uh? Peter gömmer sig. Eller... så har han skaffat nya glasögon?
Nej, han hade de vanliga! Hon tjejen närmast var väldigt underhållande, var nära magkramp några gånger :)
Jag var katt, en annan tjej var katt, men det blev ingen catfight! Men jag har säkert köpt en drink av henne nångång, för hon hade visst varit bartender när det varit rock-kryssningar :)
Stoooooor balkong. Trodde den tog slut där stolparna var först, haha, så fel jag hade :)
Jerry har ett långt näshår
Fina Alex hade en så fin klänning, nu upptäckte jag att jag inte fått nåt bra kort på den, typiskt!
Passioner kan te sig i olika uttryck, bhaaahahaahahaha
Kitty var med och lekte med sitt nya snöre också, mjau mjau på dig!
Fin helg, fint folk, fin spelning. Fint!
Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Diana

Jaaaa ÄNTLIGEN bilder från din helg!!! :D åå lika fina som alltid.. hahaha du är bäst. Synd att man inte kunde va med! Saknar er allihop!

2012-02-20 @ 18:11:41
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Tess

Härliga bilder som vanligt! :-) Japp, det där räknas som studier du. Close up på celler :-D Härliga vingar också! Sjukt med de där två affärerna alltså!

2012-02-20 @ 21:58:13
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Malin

Ser väldigt kul ut! Och du är väldigt fin! Hoppas det läker bra där under tejpen! :)

2012-02-21 @ 03:13:53
URL: http://bloggingmolly.webblogg.se/
Postat av: Malin

Ja, eller dåliga månader. ;) Tycker att nåt hänt mig precis hela tiden som tagit bort motivationen. Men nu har jag bestämt mig för att inget ska få göra det! Will power FTW!!! Inställningen är väldigt viktig, det är den som fick bort 36 kg från mig. Kan jag göra det, kan jag göra allt. :)

2012-02-22 @ 20:45:13
URL: http://bloggingmolly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0