Fixat

Nu har jag köpt en klänning inför sommaren då brorsan går och gifter sig. Lööööv studentrabatt. Nu får vi bara hoppas att den passar fint på också :)
GRÖNT, självklart. För det är SKÖNT. (Och så kan jag gömma mig i buskarna när jag ska vara fotograf och få snygga ögonblicksbilder)
Imorgon blir det Karlstad och bio med Emelie! Nu har vi inte setts på...är det en månad? Ujuj, mycket att ta igen :)
På tal om grönt förresten.
DAMNIT.
MÅSTE HA.
Men det får vänta.
GAH.
Converse finns i jättefin grön färg nu.
SKIT.
Egentligen passar inte converse på mig, för smalfotad.
BHHAAA
Men testade idag och de satt heeeelt ok.
FAN.
Kan nån ge mig 700 spänn?
Tävlade på brandos förut om ett presentkort. Håll tummarna! Åh, de skulle passa perfekt till mina grönrutiga byxor i sommar!!!
Blir GALEN.
(Därav alla stora bokstäver om ni missat.)
Trösta mig med Big bang theory?
Hell yeah!

Kommentarer
Postat av: Brorsan

Nice! Just det ja, kanske dags att börja styra upp det där bröllopet... Jaja, fotograf är ju fixad iaf ;)

2012-01-17 @ 20:32:35
Postat av: Diana

Fiiin klänning!! :D Kommer sitta som ett smäck på dig! :D Oj! Hur lät det i skrift egentligen? Att man är tjock och klänningen för liten och den kommer sitta tajttajt. Men jag mena som gjutet! :) Å köp gröna converse! Det kan man ha på bröllop mä, jag har testat :) puss!

2012-01-17 @ 22:10:34
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Tess

Förstår dig! Ibland dyker det upp nåt som man känner så inför :-) Kul med bröllop förresten! Och snygg klänning!

2012-01-17 @ 22:27:26
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Anna Fahlgren

toppensnygg klänning, jag har en likadan!

kolla gärna min blogg och ha en bra dag!

2012-01-18 @ 22:03:05
URL: http://fahlgrenanna.blogg.se/
Postat av: Annika

Tokfin klänning!! =)

2012-01-20 @ 19:13:28
URL: http://paintpastelprincess.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Skitsnygg klänning och grönt is the shit! (och blått)

Förresten:



"På tal om grönt förresten.

DAMNIT.

MÅSTE HA."



Låter en smula drogromantiskt, döh. :D

2012-01-20 @ 21:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0