Gosingar

Suomi begraver huvudet i min nya filt jag fick i julkapp, slagsmålsvarning ibland mellan oss :)
Där, exakt där, gillar Dizzie att sova.
På kudden till höger sover jag.
Sen finns det väl en meter säng om inte mer på andra sidan om henne där det är tomt.
Konstigt om jag använder henne 5om kudde ibland eller?
Troja som fick konstig ögonfärg när blixten var på :)
Nosat på snön?
hon ville hälsa på ankorna också!
Stackars ren.
Jerry fick testa på att frosta glas.
As-snygg! Julpynt is the shit!
Ja, jag ställer en korg i hallen, den kan man ha vantar och annat i...eller en...Suomi.

Kommentarer
Postat av: Tess

Härliga bilder (som vanligt)! En sådan filt har vi fast lila. Den är underbart gosig! :-D

2012-01-14 @ 20:26:30
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Jsus Esus Rsus Rsus Ysus

Your cats are weird, why dont you sell them to Jörgen Jönsson? ;P

2012-01-14 @ 20:58:51
Postat av: Diana

hahaha djurbilder hos dig är nåt alldeles speciellt :D <3

åå du får komma hit och bajsa nääär du vill hjärtat!! :D

2012-01-15 @ 11:31:53
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Fina bilder ju! :)



Och vad fan är grejen med att katter tar upp allt utrymme i sängar?

2012-01-15 @ 23:41:55
Postat av: Fredrik Weng

Hej. Jag heter Fredrik Weng och skulle vilja komma i kontakt med dig. Jag har starka band till Troja. Jag vill bara veta att hon har det bra. Jag har hela hennes livshistoria och hon som äger henne nu kanske skulle vara intresserad. Mvh Fredrik Weng

0706267262

[email protected]

2012-01-16 @ 23:03:12
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Tack för grattningen! En bra dag ska jag minsann ha! :)

2012-01-17 @ 10:30:06
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0