Med andra ord

Tjooo!
Hôss ärrä?
Igår skuttade jag iväg till Therese och Robin där det vankades filmkväll, filmen var väl kanske inte så bra, haha! Extract hette den, någon komedi.
Sällskapet var desto trevligare!
Efter filmen blev det spel! Yihaa!
"Med andra ord" heter det, det ska gissas ord som en stackars ska försöka förklara, väldigt kul och lättsamt spel. Borde införskaffa det själv!
Gah!
Mitt kylskåp verkar sakta men säkert gå åt helvete.
KUL utgift för en student eller?
Jag hade svurit nog om jag hade arbetat kan jag ju säga.
Men det är väl bara att styra antar jag!

Kommentarer
Postat av: Tess

Du var bra på att förklara ju :-) Ja du...det där med utgifter. De har en tendens att komma när man har som minst eller så kommer flera på en och samma gång :-/

2012-01-21 @ 15:14:37
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Diana

NÄJ för pajjat kylskåp!! :( ÅÅÅ det spelet är fan skiitkul! :D

2012-01-23 @ 15:16:55
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0