Allrighty

Fått svar av farbror doktorn nu.
Det är iaf inge fel på leder och skelett!!
GÖTT!
Om en vecka har jag tid hos sjukgymnast, så ska vi se om det går att få ordning på min idiothöft!
Men bara vetskapen att det inte är en begynnande artros eller annat smaskigt gör mig väldigt lättad.
Och så lägger jag upp en bild, en hemskt bild med dubbelhakor å dret. Men det är den "bästa" bilden jag har där mitt experiment i håret syns - testade att göra tigerränder i håret där jag har rakat mig!
Fredag natt på metallsvenskan efter spöregnet/åskan

Kommentarer
Postat av: Diana

Fiiin trots dubbelhakor! Har dom jag med höhö :D Men duuuuu neeeej inte gå ner i vikt!! Kjolen får töjas, du är ju fin precis som du är! <3 Å skönt att det inte var nåt! Hoppas det onda försvinner då. Annars får du gå till Alexandra :D puss!

2012-06-07 @ 18:37:02
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Tess

Riktigt häftigt det där! :-)

2012-06-07 @ 21:28:05
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Snygg är du! Tigerränder, raaaawr! <3



Väldigt gött att höra att det inte är något fel på leder och så. :)

2012-06-08 @ 13:09:35
Postat av: Jägarn

Skitsnyggt må jag säga me tigerränder =) Fixa på Jerry och missarna oxå så blir ni en Tiger Army ;)



Gött att din kropp är bra oxå, förutom dumma höften då. Massa kramar på dej!

2012-06-11 @ 00:28:28
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Skitsnyggt!

2012-06-12 @ 13:37:55
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0