Alltså, jag får ge mig med rövmassage

Denna gången var det en sjukgymnast som fick massera min röv.
Hon hittade två ömma muskelfästen som antagligen gjort att jag har så ont i höften. En av dem har både naprapaten och en tidigare sjukgymnast hittat.
Men hon hittade ett till muskelfäste, bredvid detta. Och när hon klämde där började det göra ont i hela benet!!!
Trodde jag skulle dö.
Hon bad att få göra akupunktur på mig, men jag vågade inte, trots att hon försäkrade att det gör mindre ont än massage.
Så jag fick ligga där och lida och småfräsa över mig själv att jag inte vågade mig på nålarna.
Ska dit på måndag igen, då blir det akupunktur.
Men fan. Kommer nog att svimma.
Men det som är bra är att det ju är på ena skinkan, jag kommer inte ha en chans att se nåljävlarna.
Någon som testat? Överlevde ni?
Och vill inte höra skräckhistorier nu, sånt mal redan i mitt huvud, så behöver inte få fler saker att oroa mig för!
Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag tålde inte akupunktur, men akupunktören hade ALDRIG varit med om någon som reagerade som mig. Så min historia är alltså i rejäl minoritet, därför tror jag att det nog kan bli bra för dig :-) Hoppas det hjälper!

2012-06-15 @ 16:29:01
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Diana

Har tyvärr ingen erfarenhet så jag kan inte lugna på något sätt! Mer än att jag tror att du kommer fixa det huur bra som helst. Hoppas det hjälper då, är inte kul att ha ont :( <3



Sv: å herregud, lödning. Sysslar ni med sånt på ditt jobb? Jag är liksom rädd för tändare som pyser typ.. huh :)

2012-06-15 @ 16:39:07
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: annie

På muraren där jag städar så har de akupunktur, då sticker de bl.a i öronen vilket jag antar borde göra ondare än röven;) men jag har aldrig hört nån få ont:) ingen som skrikit iaf;)

2012-06-17 @ 20:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0