Karlskrona

Var ju i Karlskrona hos Emelie som fyllde år.
Inga kort blev tagna på festen.
MEN
På söndagen gick vi på stadsvandring, vilket var väldigt härligt, mysig stad, här kommer lite pics från det!
Fast först kommer lite bilder från....ön vi var på under lördagen. Alla dessa öar, tror den började på...a?
Kuststad. Här är en badstrand, men nääää, det var lite kallt än, höhö
Älskar ner det är slitet. Väderbitet! (Oj, rim)
Man ser Karlskrona centrum på andra sidan
Môes å vann
Dä va inte lätt att posa i blåsten. Bah!
NU är det söndagsturen.
Jag skulle ta kort på mysiga hus och fick med en poser.
En väldigt söt poser dock!
Hur mysiga stugor som helst
Härliga färger
Såna speglar var det vid varje hus. Kommer inte ihåg vad de hette, men man hade dem för att kunna kolla ut och hålla koll, tänk om man missade nåt att skvallra om! :)
Schnyggt
Lite kameratestning. Grått är rått
Antar att de eldade i såna förr kanske? för att båtar skulle hitta rätt? Eller rätta mig om jag har fel :)
Den var snygg på nära håll också!
Vårtecken
Vårtecken II
Inte ett vårtecken. Detta är en orm...HUGA!!!!
Kolla in de ögonen alltså. Tror ormen ville käka upp mig.
Jaooo, det var Karlskrona det!
Imorgon bär det iväg till Grebbestad och darling!
Tjipp tjo!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Älskar bilden på katten och de färgglada husen! Den borde du göra tavla av!

2012-03-15 @ 23:29:42
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Diana

Finfina bilds! Hoppas ni får en fäb helg nu! Det är ni verkligen värda :D puss!

2012-03-16 @ 10:21:31
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Emma Lannebrink - Adhd och depression, samt hobby fotograf

Bloglovinbyte? :)

Kommentera gärna vad du tycker om min nya header, som jag har gjort HELT SJÄLV för första gången!

2012-03-18 @ 17:30:37
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0