Påminnelsemiss

Det går inte att skriva påminnelser på mobilen när jag vaknar upp abrupt ur en sömn, det funkar inte.
Ok, detta var innan jag åkte ner till Jerry, natten till fredagen. Jerry messade mig nångång på kvällen/natten om nåt jag inte skulle glömma ta med.
Problemet var att jag hade somnat.
Jag vaknade av ljudet, tar upp mobilen och läser nog i fem minuter innan jag ens förstår att det är ett mess och inte en påminnelse. Sen ska det kopplas ihop vad det står på meddelandet. Ok, detta tog lång tid, men fick ihop det tillslut. Skulle då skriva en påminnelse, jag vet ju att jag inte skulle ha kommit ihåg det annars. Been there, done that.
Det går finemang, felstavat, men budskapet gick fram.
Det jobbiga var att jag kom på nåt mer, väldigt viktigt (iofs kan det inte ha varit så viktigt, för jag saknade ingenting på resan).
Men....jaaaa, jag lyckades inte riktigt få fram det budskapet. På min påminnelse på fredag morgon stod det, jag citerar: "prata ödet barn".
Vaaaaaa???
Jag förstår inte.
Verkligen inte.
Haha!
Men ja, överlevde ju helgen utan....vad det nu var :)

Kommentarer
Postat av: Tess

Hahaha :-D Ja du...vad kan det betyda :-)

2012-03-19 @ 21:09:51
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Malin

Det kanske var så att du skulle diskutera ödet med mig? :O

2012-03-21 @ 18:54:16
URL: http://bloggingmolly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0