Say what?

Oj vad jag bröt ihop i ett gapskratt när jag skulle lägga mig igår. Eftersom jag hör grannen snarka KAN det ju vara så att hon hör mig när jag får mina ryck och skrattar/skäller på katter/pratar i sömnen också, oups :)
IAF. Kom på vad jag drömde natten innan.
Ibland när jag mer eller mindre somnat vaknar jag upp, sätter mig i sängen och har absolut ingen koll. Är fortfarande i något drömstadie så jag brukar se syner då. Inte så ofta obehagliga, men jag är ju också medveten om att jag inte är riktigt vaken, annars skulle nog många skuggor och långa varelser jag sett genom åren varit otroligt obehagliga.
Men igår iaf, så vände jag mig mot hallen. Antingen ser jag något i hallen eller ute på balkongen när jag ser nåt.
Och i hallen, åkandes in mot sovrummet kommer den där maskinen som är med i Dr Snuggles, den som spottar ut papper med svar eller vad den nu gör.
Den snurrade med sitt huvud och höll på att rasa isär. Inte så konstigt. Det måste ha varit jäääättelängesen Dr Snuggles gjordes, maskinen måste vara jättegammal, hahaha!!! Pensionärrobot!
Den försökte skrämma mig tror jag, men jag fnissade bara åt den, förstod ju att det var en dröm och la mig ner igen. Sen var den "drömmen"som bortblåst tills jag la mig i sängen igår och bara tittade ut i hallen.
Udda.
Men underhållande.
"Dr Snuggles, tänder på människor och djur"

Kommentarer
Postat av: Diana

Hahahaha åå älskar när du gör knäppa grejer på natten, drömma roligt å så :D

Jag vaknar så ibland med fast man inte är vaken. Då brukar jag hitta en grej som jag då känner på (höhö inge snusk nu) som jag tänker: -vad fasen är detta? Det har jag ALDRIG kännt förut! Det måste vara nåt nytt, men konstigt. Men den kan ju liksom inte tillhöra mig??!

Så tänker jag. När jag känner på min näsa :D Tur ingen filmar när man stördar sig så :)

2012-03-01 @ 11:14:23
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: jopppe ejnis runj rassybd yhbbbahs

U R Cääzy!

2012-03-01 @ 15:06:21
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Haha!

2012-03-02 @ 00:24:31
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0