Yihaaa!

Ångesttentan fixad!
Usch va gött!
Tog en promenad från universitetet och in till centrum efter föreläsningen idag, gick och smålog konstant tror jag :)
OCH INTE NOG MED DET.
Gick in på en affär för att köpa en bra hårspray, min braiga är slut och tänkte passa på nu innan mina pengar sinar igen.
Först verkar det som de inte har den, men så springer en tjej iväg och kommer tillbaks med två.
"Vi säljer ut dem, för ingen vill ha dem, så du får två för en, bara vi blir av med dem" ÅHÅJAJA! Man tackar!
Denna är fin den sörreni.
Efter detta gick jag till Body shop, tänkt testa ny foundation (Eller vad det nu heter, jag har inte sån bra koll) eftersom den jag har som täcker bra just ser ut som spackel.
Så nu har jag köpt hem nån grej och hoppas den blir bra på, såg bra ut när vi testade iaf :)
Och så sa kassörskan "handlar du för 145 kr till får du en stor duschcreme på köpet".
Det var ju bara så att chokladhudlotionen var min, så var det bara!
SÅ!
  • 2 st hårspray (en gratis)
  • Foundation
  • Chokladhudlotion
  • STOR kokosnötduschcreme (gratis)
En nu mer pank Annelie känner sig ändå ganka nöjd åt att ha roffat åt mig gratisgrejer. För, trust me, nästa löning hade jag köpt chokladhudlotion ändå, för jag har suktat...åh så jag har suktat :)
Choklaaaaad...
Googlebilder minsann!
Nu ska jag se på lite rederiet, haha!
Imorgon blir det jobb.
Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: JoERoorRyY

Du glömde köpa kroppssmör... ;P

2012-03-26 @ 20:22:15
Postat av: Grodan

Gött!!

Jag klarade min monsterhemtenta :D

2012-03-27 @ 08:47:21
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Diana

GRATTIS till fixad tenta!! :D Du är grym! Skönt att du unnade dig lite grejer med :P å harrejävlar, gå runt och lukta choklad lät helt underbart :)

2012-03-27 @ 11:06:51
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Maol

Jag diggar verkligen min puderdosa från The Body Shop. Som foundation och puder i ett. Täcker bra och det bästa är att den tar bort det blanka i ansiktet.

2012-03-28 @ 19:36:21
URL: http://monstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0