Bollebygd

Ja, idag drar jag dåråååå, hoppas ni får en fin långhelg (ni som har det)!
Själv missar jag visst den viktigaste föreläsningen på denna kursen på fredag, känns..sådär, får hoppas klasskamrater vill hjälpa mig med anteckningar!
Ska vara om allmän psykiatri och psykosomatik, hur intressant som helst, den kunde väl ha varit idag istället?
Bah.
Men men, nu blir det Bollebygd som sagt!
Fan, Jerry hade en pissdag igår. Fick reda på att han inte kom in på skolan han sökt till, blev inte ens reserv, så jävla tråkigt, han är ju så duktig!!!!
Plus att någon lyckades handla upp hans sista kronor på kortet, så han fick polisanmäla skiten. 1000 spänn borta! Tack äckliga tjuvar!! Tack så jävla mycket!
Tur att jag har mitt chokladte som gör mig lite gladare iaf.
Hittade denna när jag googlade "tjuv".
Skulle kunna ha varit Diana som gjort den, fast hennes hade säkert varit lite mer grym på något vis tror jag :)

Kommentarer
Postat av: Tess

Blir så arg för sånt! Att folk inte kan låta alla få ha sitt liksom. Och han får söka igen. Nästa gång kommer han säkert in för han är redan så duktig och nu hinner han träna ännu mer inför nästa gång :-)

2012-05-18 @ 00:03:33
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Fan vad tråkigt för Jerry. Bara han inte ger upp!

2012-05-20 @ 15:30:57
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Diana

Äfyfaan, sno från en student liksom, idioter!! :( Synd med skolan med, detta är inget för honom då? : http://falkoping.se/utbildningforskola/vuxenutbildninglarcenter/yrkeshogskola/guldsmed.4.7865cfaf121d36819ec80007507.html



Falköping = granne med oss = BRA :) Visserligen var 15:e maj senaste datum att söka, men ändå :)



Snart ses viiii!! :D

2012-05-20 @ 23:33:59
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Men, vad i helvete. Hur är det ens möjligt att han inte kom in? :/ Piss, stackars Jerry. Hälsa så gott från mig! :/

2012-05-29 @ 11:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0