Regnet det bara öser ner..

Fick dra mig iväg till affärn förut i spöregn, sådär kul.
Men fick inviga nya paraplyet iaf. Det var tätt! Gött dä.
Och, när jag kom hem, kröp jag ner i sängen med Suomi, honungsmelon och chokladte och läste lite om musklers sammandragningar.
Tror jag fick lite mer koll nu.
Hoppas hoppas.
Ikväll läser jag lite mer om sjukdomar, så får det vara bra sen!
JAAA, nu får det va NOG!
Fick reda på att Malin ska göra sin tenta i samma sal som mig också, nice jöh!
Ni får hålla tummarna för mig!! (För de andra gångerna verkar det ha hjälpt!)
Alltså...asgott, finns på en del hälsokostbutiker!
Lite julfeeling, men va fan, det skiter jag i!
Nyttigaste chokladen man kan tänka sig ;P
Det här är också äckligt gott! Finns i vanliga affärer, testa testa testa!!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Musklers sammandragningar? Det får jag be dig förklara lite om nästa gång vi ses :-) Det låter skumt!

2012-05-10 @ 16:25:12
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Tess

Svar: Intressant! :-) Hoppas ni har ny litteratur då så det inte står att fibro är en psykisk sjukdom :-S Jag fick i flera år i början höra att det var en "inbillningssjukdom" och tyvärr har en del läkare inte hängt med så de kan säga det fortfarande ibland. Att om jag "tänker rätt" så slipper jag ha ont. Blä på dem! Du får inte bli irriterad om jag frågar ut dig för fullt efter att ni läst om det...hehe :-) Tycker det är så intressant! Om du upprepar det med egna ord till mig så får du lite träning också :-D

2012-05-10 @ 19:28:48
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Tess

Svar: Om boken är från 2010 så borde det vara up to date. Har för mig att det var sent 2009 eller tidigt 2010 som de senaste rönen kom angående fibro :-)

2012-05-10 @ 22:02:37
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0