E litta röudtripp

Idag bär det av mot Bollebygd, för Liam ska ha treårskalas. Helt sjukt hur fort tiden går.
Nu har han ju även fått en lillebrorsa, som jag inte hunnit träffa än, ska bli så kul att se honom, lille Leo!
 
Annars då? Jooo, packar och pluggar. Latin är sjukt, men dock ganska logiskt nu när man börjat fatta en del.
 
Igår fick jag en sån ego-boost så jag visste inte var jag skulle ta vägen. En kvinna som kom på massage hos mig för andra gången mer eller mindre vräkte ur sig kärlek till mig. Hon har ockå fått sina vänner att komma till mig och de går visst och pratar gott om mig, väldigt gott t.o.m.
GÖTT!!!
Men oj vad jag inte vet vad jag ska göra när jag får så överdrösing av komplimanger sådär huxflux!
Jag tackade, tittade generat runt omkring och bad henne lägga sig på massagebänken :P
 
Tjipp tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0