Klämma å knåda

Tjipp tjo!
Jag lever, hahaha, har egentligen inte tid med det här för tillfället som ni säkert märker, men när jag har lite tid över så dyker jag upp här iaf :)
Har börjat packa lådor nu, den 19 nov får vi tillgång till huset, så jävla gött!!
 
Nu har jag avslutat en av mina kurser också (om jag nu får godkänt på hemtentan).
Så nu känns det mer som jag bara har lite mer än 100% aktivitet.
Så himla mycket att lära sig till massagen, alla jävla latinska ord, ska kunna hitta många av det också, hugaaa!!!
Själva massagen är ju ändå det som är lättast att få in, som tur är :)
 
Jag å Jerry på kryssningen med våra nya snygga Macabre-mössor!! :)
 
HAHAHAAAAAAAAAAA, fy fan för snygga bilder!! Jag, sångaren i Macabre och Fia!(Ett försök att se skräckslagen ut från min sida..jag är inte bra på att se rädd ut va? Nån med skådespelartalanger som kan hjälpa mig?)

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha vilket snyggvekort. Du ser ut som en b-skådis som spelar skräckslagen och jag ser ut som jag diskret lagt handen på hans röv.

2012-11-01 @ 20:57:50
Postat av: Tess

Hehehe...ni är på tre olika "ställen" på det kortet :-D

2012-11-02 @ 15:51:51
URL: http://highlandertess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0