Hövvevärk!!

Är det vädret som gör mig så negg i huvudet?
Eller är det bara allt nytt som försöker slåss om plats i min skalle?
Idag blir det inte mycket gjort i pluggandets tecken iaf, det är ett som är säkert.
Får väl ta med lite böcker och plugga på massagerasterna i helgen :)
Ska bli så kuuuuul!!!
Fast nervös är jag ju självklart också, men det kommer gå bra, varför skulle det inte göra det menar jag?
Jag har händer, jag får instruktioner. Jag har öron så jag kan höra instruktionerna. Se där? No problemas!
 
Men nu idag verkar det gå åt slapphållet, för mitt huvud vill inte vara med. Får hoppas på förbättring imorgon.
Nu - tredje omgången te för dagen och ett avsnitt (eller två) av lost.
 
(jajajaaaaaaaa, jag såg det inte när det gick och råkade fastna nu istället, så kan det gå, jag är seg med det mesta, höhö)

Kommentarer
Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

bättre sent än aldrig. Bästa serien!

2012-09-14 @ 17:10:24
URL: http://kristinsandgren.blogg.se
Postat av: Maria

Går det bra för dig på utbildningen? Det är bra, man ska alltid tänka positivt! Klart det kommer gå bra :D

Postat av: jennifer

Man är ofta lost när man glor på Lost - galet rörigt men jag älskert! Sawyer är såå het å! ;)

2012-09-14 @ 20:05:07
Postat av: Annika

Länge sen man såg Lost sist :P

2012-09-15 @ 16:19:27
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0