Wacken 2012

Hah! 
Den saom väntar på nåt gott var det...
Idag är datorn och jag pigg, så nu kör vi!
 
Man måste ju gaffa rutan så man är som alla andra som bilar till Wacken :)
 
Snyggaste mercedesmärket ever??? Eller vad??? (Ser ni gaffan i speglingen? Höhö, festivaltecken deluxe!)
 
Exalterade pojkar
 
En klad Tobbachaufför också!
 
Och en klad jag också
 
Shoppade i tyskland.
Var väl säkert sådär 15 flak, lite vodka, vin, massa vatten och pringles :)
 
Nä, du får nog pumpa mer Tobba
 
Flagguppsättning!
 
Småland-bandare skall dyrkas. En härdad jävel!
 
Tack för nagellacket Jennifer :)
 
Rakhyvel mellan ögonbryn = bad idea
 
Jag och Jerry försöker se häftiga ut
 
Två väldigt trevliga tyskar.
Den långhårige var asflummig och såg lite ut som Devin townsend. Den andra killen blev det djupa diskussioner om det tyska samhället med. Intressant som fan var det.
 
Alltså, vissa bilder säger så mycket.
Jerrys gap, Tobbas förbryllade min man nästan kan skymta under solglasögonen och en lycklig ovetandes Knet 
 
Härliga tyskar igen!
Hon till vänster fick jag aldrig något namn på, hon var alltför onykter, men hon till höger heter Thordis och var helt underbar! Henne hoppas jag få träffa igen :)
 
Smyckad klocka, å se, vi har smycket tälet med blommor å, vi var riktigt seriösa iår :P
 
Vatten sa ja!
 
Drick!
 
Muskler...?
 
No coments
 
Tror Jerry försökte jaga iväg en sån däringa insekt med långa ben med såpbubblor. Gick sådär
 
Nä just det!
 
En liten korv med bröd :)
 
Fånga såpbubblor med tungan!
 
Ta iiiii sa ja!
 
Pringlesläppar
 
UNDERHÅLLNING!
Spoken word med Danko Jones!
 
Aaaaaah, Calippo :)
 
Hahaha, en av våra norska sköna grannar!
Han har fått en Tobbakatt målad på armen :)
 
Lite eldkonster på kvällen
 
Tobba inspekterar vädret. Ser ganska illa ut. Stängning av tält genomfördes samtidigt som regnkläder kom på.
 
Extremt åskoväder som brakade loss, vi fick stå och hålla i partytältet för att det blåste så brutalt. Det var ett äventyr!
 
Paraply som skydd för mina strumpbyxor eftersom det regnade vågrätt
 
Norskarnas partytält höll inte, men vilken tur att de hade oss som grannar, vi fixade det åt dem :)
 
Vissa passade på att duscha :)
 
Att ha 47 i skostorlek blir ett problem när man akut behöver stövlar - räddningen = gaffa självklart
 
Konstigt ljus
 
Det blev lite blött
 
Camphäng
 
Mmmm...haha
 
Norskarna igång!
 
Snyggaste glasen EVER!!!!
 
Världens snyggaste bild.
Jag och Annie på väg till mercandise-ståndet när helvetet brakar loss - ännu ett extremt åskoväder. Jag hade poncho, men inte Annie, så vi sökte tak, hittade ett tak.
Vi hamnade dock inte var som helst - utan på en pissoar. Men det var ju bara att stå kvar, hellre det än att Annie skulle bli dyblöt!
Antagligen är kameran genomblöt, därför denna snygga bild, haha!
 
Och varför har jag på mig ponchon därinne? Jo, det regnade in i springor och sprätte på oss konstant, men lite torrare förblev vi iaf :)
 
Ännu mer insjöar efter den skuren.
Tror dock inte det var värre än -05.
 
Hade förbannat roligt, alla som var med var underbara!
Skulle vilja resa tillbaks i tiden och göra om det!
 
Tjipp tjo!
 

Kommentarer
Postat av: Diana

ÅÅ fyfasen vad roligt det ser ut som ni hade det!! Dock är jag lite arg nu för jag blev ännumer sugen på festival och konsert :o Fast mest sugen på att träffa er tror jag ändå :) Och det går ju faktiskt att lösa :D Vi kan leka festival hos er :)

2012-09-01 @ 12:08:10
URL: http://dianus.blogg.se
Postat av: Tess

Härliga bilder :-D Jag är dock inte avundsjuk på regnet och leran :-)

2012-09-01 @ 21:04:45
URL: http://highlandertess.blogg.se
Postat av: Annie

Åh, kom precis på att vi smet ifrån eldgubbarna när vi såg att de skulle samla in pengar. Snåla satar vi;-p

2012-09-04 @ 21:46:11
URL: http://sheeightdevil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0