Damm

Det är ett sätt att se på det.
På Accona är det mer så, att skulle man ta bort allt damm skulle man nog kunna skicka dit arkeologer för att utforska en utdöd värld.
 
Det har varit inventering på fabriken denna veckan, man hörde hostningar och nysningar överallt som vanligt. Tur man har ett inbyggt skydd i korppen som faktiskt tar bort det mesta av dreten innan den når lungorna!
 
Nu sitter jag här och har min första vanliga helg på...ja, jag vet inte, haha, sen i somras när jag jobbade sist antar jag.
Känns jävligt gött.
Jag ha ätit lite frukost, släppt ut katterna som roade sig på verandan en halvtimme innan de ville in igen.
Jag har också letat tyg att dekorera väggarna med nere i källaren där jag kommer ha min massage, inspirationen flödar i hövvet!!
Nu väntar jag på nästa helg då vi får ta ner julgrejerna och för första gången se vårat hus i vanligt skick :)
 
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖöööööööööööööööhhhhmm....ok, det här var skumt.
Helt plötsligt rasade en assiett i golvet som stod på köksbordet.
Och nej, katterna var inte där, de kom nyvakna och förvirrade och undrade vad jag höll på med när jag stod på mina knän och plockade ihop delarna från fatet.
Det skumma är att skulle det ha varit i förra lägenheten hade jag tänkt "ond ande" på en gång. Här känner jag inte av något sådant alls och försöker bara få en naturlig förklaring på det inträffade. Gött. Spöken eller vad man ska kalla dem kan vara väldigt jobbiga och dra energi som en igel(inte dammsugare, då skulle vi alla se ut som russin), så det känns fint att det inte verkar finnas några här.
 
Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Annie

Kanske är ett snällt spöke? :)

2013-01-06 @ 14:46:02
URL: http://sheeightdevil.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag går på Annies förslag, det är måhända ett snällt spöke?
Mamma har ett sådant hemma. :)

2013-01-07 @ 12:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0