Dä va ju Marduk

Förra helgen fick vi oss en rejäl black metal-dos i Karlstad när vi fick mangla till Marduk, väldans trevligt!
Snyggaste kortet på mig å Fia?
 
Hade fått upp ett gäng smålänningar också, Dick fick specialdesignade bärsa, rosa gaffa is the shit!
 
Ena drömsk Emil?
 
Det va så gött å träffa Jennifer igen, så jäkla längesen, nu har hon ju blivit storstadsbo å, i stooora karlstad!
 
Finmangel då.
Själv hängde jag mestadels i baren, för min tatuering va ju inte läkt, blöh.
Kom på att jag ska till Uppsala 14 dec å glo på Eldkraft, Ereb Altor och Thyrfing - kommer bli så jäääävla braaaa!!! MEN, att jag den 5 december ska tatuera mig igen, så jag är väl i samma dilemma då antar jag :)
 
Dicks smarriga frukost
 
Min 30års present kom till bra användning när getingar började cirkulera mot oss. Vissa njöt mer än andra att tortera de små stackarna som synes.
 
Goa Fia försöker vakna till liv, detsamma verkar hända för Mackan, men Jerry som sitter där emellan, vad håller han på med?
 
Jerry som gammal å tandlös? :)
 
A very happy Jerry, som gömmer vem i bakgrunden...?
 
MARDUKPÅVEN!!
 
Å det måste ju målas naglar också
 
Ett parti fia med knuff med stort inslag av fusk genomfördes.
 
Emil får avsluta denna uppdateringen, för bilden säger så mycket om hur antagligen de flesta av oss kände sig på slutet.
En fallen hjälte.
 
Tjipp tjo!
(Btw så har jag styrt mig ett diplom i fibromassage nu också, kuuuul!!)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Min svärmor borde du försöka få på massage, hon har fibro! Skulle säkert hjälpa henne. Vad tar du för det? Kanske vi kunde ordna ett presentkort eller så? Julklapp :P

2013-10-21 @ 11:24:08
URL: http://www.sweetlights.webblogg.se/
Postat av: Jennifer

Tummen upp för diplomet! 😄

2013-10-21 @ 20:03:13
Postat av: Tess

Vad kul med bilden från spelningen! Om man tror att sådana "orbs" är andar så var det väldigt många andar som ville röja lite...hehe :-D

2013-10-22 @ 22:26:42
URL: http://highlandertess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0