Guld och brorsa :)

Gött med guldet till färjestad!

Idag lämnade vi våra missar hos mina föräldrar, de brukar få vara där när vi åker iväg, de älskar att vara där, och absolut på den inglasade verandan!
Idag blev de dock lite paffa när de kom dit, ty min brorsa och hans tjej hade kommit på besök från göteborg, och de hade sin vovve med, Hiro. Haha, världens blygaste hund, Teza (brorsan tjej) fick lura honom med godis så han kom i närheten av mig så jag kunde klappa honom!
Självklart glömde jag kameran också, så jag har ingen bild på parveln, men ska ner till gbg i slutet av maj, då får jag ta kort!

Nu ska jag packa och sen sova, ska åka strax efter halv sju till morgonen, bra start på sin ledighet att gå upp samma tid som när man vanligtvis går upp för jobbet.
Men men, ska bli kul!

Jag kommer antagligen inte skriva igen innan måndag, men man vet aldrig... :)

Hej och hå!

Kommentarer
Postat av: Tess

Ha en kul resa! :-D

2009-04-09 @ 22:44:48
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Malin

Hoppas ni får det kul därnere i Smålandet! :) Och att du jobbar på vädret i Sverige också. Fan, vi har blivit solbrända hela bunten! :) Kram på dig!

2009-04-10 @ 05:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0