In your face Jerry!

HAH!
Idag var Färjestad vackra, en match vunnen, tre kvar, sm-guld TACK!
Jerry försöker trycka på förnedringsknappen för att sänka dem, men icke då!
Haha, jag har skrikit så jag har ont i halsen.
Nu är jag glad minsann!
Kommentatorer säger så mycket knäppt, idag kallade de någonting för "pizzaspade". Helknäppt.
På nån fotbollsmatch kallde de något för att "hänga tvätt".


Nu verkar man förresten ha hittat glasbitar i andra matvaror än kyckling också.
Såg ett scenario framför mig tidigare idag.
I framtiden kommer det vara så som när man idag lär barn äta fisk.
"Nu tuggar du ordentligt och känner efter så du inte har några ben i munnen innan du sväljer"
Det är ju bara att byta ut ben mot glas, same same but different.

Nej, nu ska jag gå och reta Jerry, herr Djurgårdare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0