Karlstadtripp

Pyste iväg till Karlstad idag, shoppade mig en ny vårjacka! Jag passar på att tacka brorsan för att han gav mig ett presentkort på Carlings i julas, nu fick jag användning för det!
Jag har visst blivit galen också, köpte en BLÅ...inte SVART... det hör till ovanligheterna hos mig, den är dock marinblå, men ändå. Lite stolt är jag att jag kan köpa något annat än svart iaf!
Jerry hittade sig skor också, ganska bra, eftersom hans gamla sommarskor helt enkelt inte funkar längre.
Vi sprang in på exclusive tattos också så våran tatuerare fick ta kort på våra tatueringar nu när de var läkta, så någon gång i framtiden kanske de kommer upp på hans galleri ( Burger´s gallery)

Nu har vi styrt tält till sommarens festivaler också, mmm...så nu är det bara att tiden ska gå också, det är det svåra att fixa...och att snön ska försvinna, sen är det plötligt Sweden Rock! Mindre än 2 månader dit nu ju! Längtar som faaan!

Får snart lite förkänsla iaf, ska snart iväg på banditbåten, den är 25-26 april, då blir det drag som fan! Plus att vi ska ner till gbg dagen innan och glo på Street dogs! Där kommer jag nog röja ihjäl mig! Yihaa!

Kommentarer
Postat av: Tess

Vad kul! Ni har mycket planerat. Nästa grej för mig blir när Magnus Betnér kommer till Ritz, sedan är det Metaltown i slutet av juni :-D

2009-04-04 @ 22:17:13
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Bellathebean

Ja just det ja, han är ju samma dag som Dia psalma, vi har inte styrt biljetter än men det är väl tänkt att det ska göras iaf :)

Metaltown är jävligt nice, du får röja åt mig där!

2009-04-05 @ 11:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0