långpromenad

Jag hade lite dötid i inväntan på att Elin skulle sluta jobba igår (På det jobb hon blivit uppsagd ifrån och slutade jobba hos i fredags, men som även behövde henne denna veckan...skumt företag det där)
Skulle shoppa en grej på sköna rum, så jag var nog nere på stan vid sådär 17.40.
Elin slutade 19.15.
Så jag irrade mig iväg upp i agneteberg, hamnade lite vilse (haha, faktiskt sant, hade noll koll ett tag) och hamnade visst ute i prästängen ett tag :)
Gick sen förbi mikaelikyrkan och gick och hälsade på min systerson som ligger där, han och hans kompis dog i  en bilolycka förra vintern. (blev nu förvirrad på om det var förra året, känns som en evighet sen man satt på den begravningen, men ändå fortfarande så nära).
Han måste ha fått världens finaste gravplats iaf, med staket och allt, mycket fint.
Sen gick jag vidare mot posten där Elin städar och fick sällskap!

Var nog hemma strax innan 20.00, så det blev en lång promenad, men det var skönt, gött väder!

Herr /Fru vår - du är välkommen.

Mjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0