Men jävla Arvika!

Vad är det med småstäder?
De beter sig som småhundar, bara för att de inte har storleken så ska de skälla och vara agressiva.

Nu kan visst inte ens kompisar få gå och äta mat på natten heller utan att bli nedslagna.
Kom att tänka på en annan gång, då hon skulle gå hem ensam efter en fest och jag sa att jag skulle följa henne, men hon skulle bara köpa mat och gå hem.
Det var ju det hon skulle göra nu också.
Nu kommer jag inte låta henne eller nån annan gå iväg ensam, vad dom än "bara" ska göra, för det verkar inte spela någon roll.
En annan kompis blev ju rånad när hon "bara" skulle ut med hunden en kväll.
Ska man behöva skaffa livvakter nu eller?
I lilla töntArvika.

Innan detta hände hade vi iaf trevligt!
Var hos Marie och Hugo, det var jag, Jerry och Jokern som var där, sen joinade Malin efter att hon gjort sin USA-tvätt!
Satt och pratade allmänt mycket skit och smaskade på allt gott Marie ställt fram på borden, jag och Jokern hade väldigt svårt att hålla oss ifrån det goda, mmm...
Malin hade shoppat presenter till mig och Marie i det stora landet!
Kul att ha nåt lite annorlunda :)
Hon hade köpt en snygg supermario-tshirt till Marie och jag fick en snygg slipknot t-shirt!
Köpt i USA av Malin
Var tvungen att posa när jag kom hem!
(även om jag inte är så bra på att posera)


Sen gick man och somnade, sen ringer vännen och var blivit dängd.
Där slutade lyckan.

Krya på dig sötnos!
Tänker på dig!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja fy fan! Jag blev så förbannad och ledsen när hon ringde. Önskar att jag inte gått innan henne och Hugo. :(



Tröjan blev fin du. Har allt en försenad present till Jenny också. :)

2009-04-18 @ 13:01:23
Postat av: Bella

Ja, men sånt är inte lätt att veta i förväg.

Idioter kan dyka upp vart som helst tyvärr :(



Ja den satt fint :)

Då blir hon glad!

2009-04-18 @ 16:15:23
URL: http://bellathebean.blogg.se/
Postat av: Tess

Har också kört genom "tänk-om"-scenarion flera gånger. Det hjälper ju inte, men tankarna bara kommer...Om jag inte varit trött utan hade orkat komma över, då kanske jag också skulle ha skaffat mat och gått med henne då...sådana tankar...:-( Men det är inte vårt eller hennes fel, man ska ju faktiskt kunna gå några kvarter utan att några fega idioter hoppar på en oprovocerat. Vad är det för fel på folk?

2009-04-18 @ 18:25:25
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Bella

Ja precis, man kan ju börja fundera.

Finns det så lite att göra så det är roligare att slå ner folk? och våldta? och slänga in tegelstenar i rutor hos småföretagare? och vad de nu mer gör varje jävla helg.

Det får fan bli ett slut på det här nu :(

2009-04-18 @ 18:40:36
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0