Mycket nytt

Det känns i kroppen att man hamnat på ett annat ställe på jobbet.
för på det förra jobbet satt jag mestadels av tiden.
Här står man väl hela tiden, och springer runt och har sig.
Så benen känns härligt möra.
Blir väl bättre om ett tag när kroppen vant sig, men nu känner jag mig bara stel och utsliten, fantastiskt, hehe.

Fick testa på att löda idag för första gången också, hade inte eld på något iaf, måste vara positivt.
Och så fick jag testa mig på truckar, typ aldrig rört det heller, jäklar vad jag krånglade, och kommer göra, den snaraste framtiden.

Nu har dom släppt spelschema för sweden rock festival också, inga krockar! Gött!
Plus att volbeat och flogging molly spelar med två timmars mellanrum, så man kan röja, vila och grogga, och sen röja igen, hur bra som helst! Hah!

Igår var jag hos min hudläkare i karlstad.
Han ville att en läkare från örebro som skulle komma till karlstad i höst skulle kolla på mitt "fall"
Så vi får se vad som händer, vore skönt om denna läkare kom på vad som saknas.
Min läkare funderar på ett litet "lyft" med någon cm sådär. Då skulle mina ögonlinjer bli lika plus att det de opererat in i kindpartiet förhoppningsvis inte se ut att "hänga" lika mycket.
Svårt att förklara, men om detta skulle funka skulle jag antagligen bara behöva göra en, kanske två operationer till.
Det ser jag som en väldigt positiv tanke.
Vill bli klar med skiten någon gång.
Är inne på 10:e året nu.
Tror det är runt 6 operationer på 10 år.
Det blir tråkigt.
Och absolut när det känns som ingenting händer.

Inte konstigt man är bitter ibland.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker att du är vacker! Bara så du vet... :)

2009-04-22 @ 19:44:57
Postat av: Bella

Naaaw, tack gullet :)

Nu gjorde du mig glad och lite generad :)

2009-04-23 @ 05:36:31
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0