South park

HAHAHA, såg precis ett avsnitt med south park med en evil musse pigg!
Fantastiskt!
Sen hoppas jag att du sett avsnittet med high school musical också, så jävla bra,hahahaha! Tur man inte haft en sån farsa!

Funderar på om det dimper ner regn snart, men än så länge verkar det vara torrt. Vore lite nice faktiskt, om det gör så att förhårdnade snöhögar försvinner.

Inväntar helgen nu, ska bli nice att fly iväg lite, ska ner till vimmerby till jerrys familj och kompisar, är alltid kul :)

Nu är det snart så att det är hockey igen, tredje matchen, färjestad måste vinna! Höhö (jag tjatar inte alls om detta)
Men de måste vinna!
Och ja... snart vet jag om det blir så... men fan, inget hockeychips har jag!

Hej hå




Kommentarer
Postat av: Tess

Hoppas ni får kul nere i Småland :-)

2009-04-07 @ 18:37:26
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Jokern

Dom vinner!

Inge Chips! De va orutinerat:P

2009-04-07 @ 18:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0