Gårdsfesten

Var riktigt trevligt faktiskt, fast vi båda var halvt sugna eftersom man ju inte känner nån.
Den enda jag känner är en granne som bor i lägenheten bredvid, vi brukar prata med varandra ute på balkongen ibland!
Det var allsång och det var dragspel och det var roliga historier och det var god mat och gratis öl (och cola till antiöldrickaren mig).
Hade en riktigt trevlig kväll, kommer nog sticka på fler fester om det blir några, vilket det verkar som det ska bli!
Nu är jag schleten, så det blir nog söving.
Imorgon ska jag tillbaks till jobbet och svettas igen, nu får det vara nog med förkylning! (Känner dock att mitt huvud vill småsprängas även idag, men orka bry sig?)

Häppa tjoppa dobbadooooo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0