Partaj

Dublin Fair gästade Arvika, det gjorde oss lyckliga, jag och Jerry bjöd till fest, tjofaderuttan!


Våran demon Dizzie sitter kvällen innan festen och kollar in ösregnet som kom i lilla Arvika, jävlar va det tog i. En stackars arbetskamrat hade fått översvämning i källaren. Hon skulle få betala 10 000 i SJÄLVRISK? What the? Plus att hon är de som är varslade som slutar denna veckan. Stackars stackars Maria :(



Såhär började min och Jerrys fest. Vi hade förförfest. The big Lebowski och White russian. Det måste ni testa nån gång, man blev gött lullig, haha.


Dizzie slappar på balkongen :)


Nöu kommänts


Jerry gömde Pernillas öl och skrev ledtrådar.
"Cykla & du når ditt mål"


Tadaaa... på motionscykeln :)


"Där du röker hittar du din skit"


Yeppyepp, ute på balkongen


"1 finns i ett skåp, tryck inte på play för då sprängs den...eller micras"


Den var svår va?


"1 öl finns under Mandrake Tourettes Tss & en pygmesticka...(i en låda)"


Mandrake Tourettes Tss är en fisk som man ser liiite av fenan på. (ja, ett gosedjur, vi låter inte fiskar simma i syre)



"Ska du bada?"



Haha! Underhållande :)


"1 annan öl finnes dör Kennet har lagt den! (fråga honom)"


Antar att det var denna :)
Har för mig dock att hon hade 7 öl? Men hittar bara 6 lappar och 6 ölkort...uh?


Kennet, Elin, jag, Camilla (grannen min) och Johan ute på balkongen


Elin, Annie och Pernilla in action in dä sövröm


Kennet å Hugo myser


Där är Jenny


Massa fölk!
Sebastian ser lite aggresiv ut :)


Här är grannen min, Camilla, väldigt trevligt prick!


Mycket vacker bild
Det är bara Tess som är redo känns det som :)


Annie snodde all blixt, Elin och Malin i bakgrunden


Tuff bild döh! :)


Hihi, vad dricker Malin?



Dans ey? :)


Maria kom på slutet också, dä va sköj :)


Och hennes Micke.
Hahaha, han har sett normalare ut :)


Sista tagna kortet.
Hade med kameran ut, men men, man kan väl inte komma ihåg allt?

Trevlig fest!
Smell you later!

Avslutar med ett citat.
Annie drack Tequila och skulle fråga Camilla om hon inte ville ha en.

"Camilla...? Vill du ha en Camilla?"

HAHAHA

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Maol

Ha ha skicka in bilden på katten till webbsidan jag tispade om. Det är piratkatten på bilden va?

Jag skrattade som bara den åt bilden på mig, syrran och Thomas. Chips mellan tänderna eh? ^_^

2009-08-31 @ 20:54:44
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Tess

hahaha...sköna bilder! Japp, jag ser über-redo ut på kortet men de runt mig bara "ööööh..." hehehe :-D

2009-08-31 @ 22:17:43
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Annie

Jag är en ljusslukande vampyr....allt ljus på mig:D

Tips på bra serie är Criminal minds, Twin peaks och Oz. Dom två första kan du få låna av mig. Den tredje ska snart införskaffas:)

2009-09-01 @ 16:07:29
Postat av: Jennifer

Haha, jerry har en jävla fantasi :) och energi på fyllan! :P



Kolla in "Deadwood"! Superbra serie där man tycker om att svära :D

2009-09-02 @ 11:49:10
Postat av: Tess

Är du intresserad av att vara med på loppis? Jag har så mycket grejer. Jag och syrran har pratat på att vi kanske kunde gå ihop ett gäng och hyra en lokal eller bord eller vad som gäller. Så sätter man in en annons i tidningen och hoppas på att folk kommer dit :-) Skulle inte bli en dyr lokal förstås, men det förstod du nog :-)

2009-09-03 @ 21:55:40
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Bella

Maol: Det borde jag styra :)



Tess: HAHAHA, exkat :) Loppis? just det ja, jo det vore nice!



Annie: Har inte sett nån av dem, så det vore lite kul :)



Jennifer: HAHAHA, ja jag fattar inte, han är galen ;)

Deadwood? Får kolla upp den :)

2009-09-04 @ 20:53:55
URL: http://bellathebean.blogg.se/
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Pondus-underlägg! Jäklart så avundsjuk jag blev nu.

2009-09-21 @ 20:39:42
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Emma

Pondus är grejen! Det är Pondus-tidingar fulla mitt hem. Man hittar dem överallt. Under soffan, på toan, på katten, i kylskåpet. Överallt!

2009-09-22 @ 19:09:24
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0