Arvikafestivalen, onsdag

Nu har vi ätit finfrukost, med ägg å räksallad på mackor å juice å massa annat nice, så nu är jag stabil :)


Jerry gjorde en jättegod köttfärssås innan vi började :)


Fick en groggelin när jag kom hem :)
Recept: Vodka och en piggelin :)



Jerry lässän


Maaaaaalin!


Hon hade det fint på balkongen tyckte jag :)


Lundberg på väg till våran lägenhet för att få sova


Haha, Jerry ser lite halvsur ut tycker jag :)

Det var väl typ de bilderna jag tog igår, får se om jag kommer ihäg att ta upp kameran mer ikväll!

Häppa häppa!



Kommentarer
Postat av: Maol

Jag såg Jerry och han med hatten tidigare idag ^_^

Så jäkla varmt!

2009-07-02 @ 20:34:16
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Bella

Ah :)

Det är svinigt varmt, bara rinner av en, men hellre det än att man ska frysa stjärten av sig!

2009-07-03 @ 13:53:05
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0