Räkor är ju mums

Idag blev det frukost på city med Malin, mmm... räkbaguette.
Vi blev så mätta så vi orkade inte röra på oss förrän runt 15-tiden. (kom dit strax efter 13 någon gång)
Maria kom in och hejade också, hon var ute och shoppade.
När vi äntligen äntrade trottoarerna igen sökte jag ihopfällbar campingstol, men de var konstigt nog slutsålda på jysk, de gick ju på våran festival här i lillbyn.
Vill ha en sån där smidig i väska med ölhållare att ha med till wacken, lätt att dra med. Får se om jag får tag i en.

Malin shoppade jordgubbar på stan också, gött sugen blev jag ju. Så när jag väl kom hem och hade handtvättat (SVINKUL......) så sprang jag iväg till Konsum och köpte mig jag med, så det ska det bli ikväll.
Jordgubbar, ovispad grädde å lite socker på det...mmm...
Typ alla jag känner har mjölk till, det gillar icke jag. Grädde ska det vara. Och inte nån vispad skit heller.
Haha, jag är kräsen kanske :)
Dock så äter jag väl jordgubbar kanske 3 ggr per sommar, så då gör det inte så mycket :)

Kom ju ett fjärtåskväder också, det smet tyvärr, så det riktiga kaoset infann sig icke. Lite synd, men det var lite vackra blixtrar iaf, bättre än inget :)

Öh..ja..det var det.

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag lyckades inte motstå jordgubbarna jag heller förut :-) Det luktade så gott! Jag kan äta dem som de är eller så brukar jag ha dem i mjölk och ha lite socker på. Men dessa som jag köpte idag var så söta och goda så behöver inget socker :-)

2009-07-15 @ 18:19:56
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Kristin

skulle ju vara grymt kul men en annan måste ju jobba arslet av sej :(

Vi får försöka ses nån annan gång tycker jag :)

2009-07-15 @ 18:53:02
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
Postat av: Maol

Jag såg dig förut komma med jordgubbarna ^_^

2009-07-15 @ 20:03:50
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Maaaaaaats

Vispad skit hade inte jag på mina jordgubbar, däremot vispad grädde faktiskt t t t!

2009-07-15 @ 23:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0