to do day.

Shit, denna dagen gick ju snabbt.
Började svida igen igår kväll *jippie*
Så jag började med att gå upp 8, ringa till verkstan och få en tid på lab kl 9 och hos en läkare 9.20. Sen fick det bli springning ner till apoteket och köpa medusän.
När jag sen kom hem började jag packa inför min långa resa som är framför mig, ska ju inte vara hemma på 10 dagar och typ 7 av dagarna är det fest, det är svårt att bry sig om kläder för så många dagar kan jag ju säga.
Jag har också grejat lite i hemmet, var på ikea igår och köpte ett gäng ramar och fick upp lite affischer i vardagsummet. Har sett för jävligt ut.
Så det blir kul att se vad Jerry tycker om det när han kommer hem :)
Han är ju minsann kvar i småland efter Sonisphear och tar igen lite tid med släkt och vänner.
Och så behövdes det ju städas...ack detta katthår...
Plus att jag hann med två avsnitt sopranos, är på andra säsongen nu, tokkär! Synd att jag ska bort just nu, vill plöja alla 6 säsongerna på en gång.
Jag gillar även mina mafiosodrömmar som kommer på nätterna, jag knäpper folk lite här och där, sticker iväg till en flott restaurang och blir behandlad som kung.
Inte varje dag minsann.. (Nä, och det är för att jag är Kunginna, haha!)
Nu hann jag även med att glo på morden i midsomer, det är väl det enda programmet jag gillar att se. Missade det dock igår (Jäkla sopranos) Men det finns ju svt play :)

Öh..oj så jag pladdrar, sorry sorry.

Ska nog slänga mig i sängen och läsa nu, imörrn blir det klippning!

Tjohooooooooo!

Kommentarer
Postat av: Annie

Tycker det är så svårt att veta vad man kan tänkas vilja ha på sig. Vissa dagar vill man ha den tröjan andra dagar så förstår man inte att man köpte den. Det plus att man inte vet hur vädret kommer bli gör det svårt att packa för 10 dagar tycker jag.

2009-07-23 @ 19:04:34
Postat av: Maol

Jag har städat i vardagsrummet och flyttat lite grejer. Det blir roligt att höra vad Hugo säger när han kommer hem he he he

2009-07-23 @ 19:37:04
URL: http://monstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0