Väldigt försenade bilder

Nuuu då tänkte jag styra Peace& Love bilder äntligen!
Häppa häppa!


Fint på vägen mot värmskog


Jag koncentrerad på körning


Hämtade upp Jenny hemma hos henne.
Hon verkade dock mer kär i tvätt än oss ;)


På baksidan hade det dykt upp en veranda också.


Vad gör min älskling?


Stackars Tissen hade blivit ormbiten, så var lite synd om henne, hon hade ont och haltade och så. Men nu mår hon bra efter ett veterinärbesök och en medicinkur.


Jerry hittade en död mask.
Den ville han posa med.
Masken borde känna sig hedrad tycker jag


Jag är en kissemiss och jag skriker, fast det hörs inte så mycket


Sååå söta bäbisar!



Mamma, som alltid ser så sur ut på kort, men hon är världens goaste katt :)


Jerry har köpt sig ett litet ur, mycket fint.


Fint ställe vi stannade på


Pisspaus!


Vi var hungriga, men ack så lyckliga att vi inte svängde in på detta stället, fatta vilken kö det skulle ha blivit därinne!


HAHA, kul att ta kort döh!!


Hittade nån vildmarksrestaurang som vi åkte till, körde nån km på nån grusväg som bara gick upp upp upp..



Vill du ger an smakfullt present? Vi säljar presentkort!


Har du något at fira? Vi kan gör din kallas till en minne!


Jenny å en panna


Så ledsen?


Damsugare :)


Jenny spelar piano?


Wacken?


Gött väder :)


Fin utsikt


Jag å Jenny väntar på maten


En söt liten blomma i gruset


Jenny å Jerry åt nån...gös? Var smaskens


Jag tog lax, har för mig att det var saffranssås. Gött, mycket gött.


Vägbeskrivning när vi kom fram till borlänge


I Dalarna finns det bara rövslickare i trafiken blev vi varse


Skottland!


Haha, det finns en bakfickan i Kopparberg också


En snygg kyrka i kopparberg


Jerry gött med :)


Dalporten!


Spendrups! (Självklart försökte jag få kort på kobbarberg också, men jag hade otur där)


Borlänge!
Rondell som det brukar vara skum i


En liten fotboll i rondellen


Framme!
Marias kille, Micke, mycket trevlig prick!


Jerry glad att slippa bil :)


Maria som hade lägenheten vi sov i!


Jag och Jenny...?...öhh..?


The Coffinshakers!
Jag är såååå kär i dom!


Jag och Jenny lite nöjda :)


Sångaren


Man verkar visst ha blivit vampyr bara av att titta på dom :)


Slappar på morgnonen, redo att äntra värmen


Naaaw..



Jerry verkar piggare än Jenny


Nu verkar hon piggare :)


Pommes pinnes


Något verkar vara väldigt roligt?


Yepp..verkar så



Så bra!


Jag blev gräskrigad


Jag fick inte riktigt vara med


JEERY! Du har GRES i SKEGET!


Okänd däckare


Gogol Bordello!
SÅÅÅÅ bra live!


Några utslagna stackare...(Moahahaha)


Jag återkommen efter jag dansat på GB. Jäklar vilket röj det var!


2 cider för mig och två öl till Jerry i väntan på Turbonegro


Blev bara suddiga kort på Turbonegro tyvärr :(


Kolla in killen till höger om mig, vilken spanare


Hann kolla slutet på Opeth också.


Sen blide det Satyricon, mycket bra, men dålig publik, inget drag alls, så man stod och småskämdes för dem...för publiken alltså.


Vi träffade på Sprit-Elin också!


Snyggt!
Satyr


Så snyggt tyckte jag det var :)


Fan va folk ska däcka överallt då?


Finfint..


Jag posar.
Ser mest bara dyng ut, men så kan det gå


Jerry sista dagen


En hund försökte gå under jorden


Jenny å Maria grönner på nöe?


Vi hade bara någon dag tidigare funderat på om ingen hade tatuerat in Opeth-oet, ty det är ju så vackert, men ingen av oss hade sett det.
Men där, mitt under en Miss Li-spelning hittade vi en, jag var ju bara tvungen att ta kort :)


Tiamat, väldigt fel tid på dagen.
Det ska vara sent på kvällen, när mörkret lagt sig som sån här tung musik ska spelas.


Eldtöserna syntes ju knappt :(

Ptjaa, det var massa bilder, fatta varför jag inte orkat lagt upp dem tidigare??

Idag har jag och Jerry varit i Charlottenberg å handlat lite.
Så nu har vi partytält till Wacken!
Gött gött!

Nu ska jag slå mig ner i sängen med min Dean Koontz bok "Maken"

Häppa häppa!

Kommentarer
Postat av: Tess

Satan vad kissen på bild 9 ser bländad ut...hehe :-) Härliga bilder!

2009-07-12 @ 20:30:14
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Maol

Va dåliga de var på att stava ha ha!

Fick du bara halva muggen med cider?

2009-07-12 @ 22:20:37
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Micke

Eh, om man räknar nerifrån, bild 15. Jag tycker man ska kolla på killen till vänster om dig syrran. Det är ju "fråga Olle"! Grattis!

2009-07-13 @ 13:36:09
Postat av: Kristin

hehe vilka roliga bilder. skitkul!

2009-07-13 @ 13:50:30
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0