Fortsättning bilder SRF

Ja...då tar jag itu med lite mer bilder, se och njut!


Sara och Adrians bandare.
Det mest intressanta med den var att ett av deras band lät som det hackade i en låt, så man försökte automatiskt byta låt.
Men ack, det var låten som hackade när de spelade in bandet. Fint att se folks miner :)


En äppelskrutt...älskad av myror :)


Close-up på Tobba


Det ar bara den gröna hatten som saknas



Tobba i däck?...


En tjej i däck iaf, det är jag 100% säker på


Är Jerry bara nog nära en yta som går att besudla med en tuschpenna - tveka inte på att han gör det :)


På nåt sätt känns det inte som de var beredda på denna bilden :)


Ok, lite mer med, men ack lite påkomna och generade?



Jerry pimpade irlandstältet


"Det var inte jag"


Close-up på Knet


Jerry ritade arga selen på mitt ben.

Dick- förstår du nu hur mycket tuffare det är att kalla din bandare arga selen än deathalizer? :)


Detta här är David och Sofia, ett syskonpar jag träffade under Flogging Molly!
Världens skönaste människor!
Måste sååå träffa igen!!! :)
Och - det är inte så svårt, de kom visst från Karlstad!
Så jäkla gött när man träffar någon man verkligen gillar och inte glömmer bort direkt man kommer hem till vardagen igen :) Sofia är urskön!


Jag har nog mått bättre? :)


Titta! Jerry hittade en sko till damp :)


"En till öl orkar jag nog med"


Det här såg mycket roligare ut i verkligheten, haha, såg ut som en liten spermafläck på en presennig till grannarnas tält, kommer dock inte ihåg vem som kastade ölburken som skvätte lite.


Fredag - dugg, balndat med uppehåll och spöregn, just här var det smått dugg tror jag.



Jerry jäkligt nöjd


Haha, galen irländare i regn


Mitt trasiga paraply(se pinnen längst till vänster), men det skyddade iaf :)


Lite dålig bild, men detta är Saras underarm, toksöt tatuering!


Lite av hennes bröllopspresent


och Adrians.
 "I just love monkeys" sa han med halvt galna ögon

Knet försökte göra en fyrklöver bakom örat på Jerry :)


Big balls ey?


Tittut!


Trots vädret hölls humöret uppe :)


HAHA, världens snyggaste meny! Gott var det också, testade 1:an :)


Fortsättning på menyn..


En fiskgubbe hade tappat någon låda, så vi hittade is på backen, den ville vi ha.


Blev lite blött innan vi nådde campet


Jag, Jerry, Jennifer och Tobba tror jag?


Schletna?


Men nöjda :)


Folk ser lite allmänt sitna ut tycker jag


Yepp...fredagen är en mycket seg dag för de flesta verkar det som...


Förutom den galna engeslmannen i campet bredvid.
Någon lurade i honom snus där, men han trodde det var tuggtobak, så han tuggade och svalde, alla tjöt äcklat åt honom i campet..brr...jag sa till honom att han antagligen kommer spy nu, men jag pratade inte mer med honom så jag vet inte hur det gick, men såg honom på söndag morgon iaf, så han överlevde :)



Popcorn och In flames - en trevlig kombination :)


Vad ser vi?


Vad gör vi?



Jag fatter inte..


Storbildsskärm is the shit när man inte orkar knöva


Lördag - finaste dagen!
Tobbas solglasögonsbränna :)


Jerry har klarat sig bättre, bara lite röd näsa


Sara och Adrian lyckliga


När denna herren berättar något blir det verkligen dubbelt så svinkul som det är p.g.a irländskan :)


Jag i Jerrys keps :)


Haha, Sara lite knäpp :)


Knet pimplade öl och Whiskey, mmm...för whiskey iaf :)


Vi hamnade ute på husvagnscampingen ett tag också, Jerry kompis tysken (Som jag aldrig träffat innan) hängde där, så vi hamnade där, det var nice!


En tjej tog kort på oss :)



Ja..? Gissningslek? :)


Fest i vårat förtält på kvällen när kylan kom tillbaks
Jennifer och..nån?



Någon och Robin.
Robin hade varit svart runt ögonen, men det har liksom suddats ut här på bilden, haha, vackert




Tobba å Jerry!


Knet!


TorBjörn vill också få plats


Henrik hamnade där också :)


Det var mycket splatterfilmsprat på slutet.
Nånting med August har jag för mig Robin pratade om...åh, jag och minne, får leta lite :)


Antagligen splatterprat :)


Dagen efter, irlandstältet vill flyga iväg


Jag och Knet jävligt pigga


sista blicken innan vi lämnade campingen..

Vi ses nästa år! :)

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Vad söt du är i lugg! :-) Åh, irländska ja...så charmigt :-)

2009-06-13 @ 14:27:02
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Bella

Hihi, tycker du? Man får tacka, är lite blyg med den, så vågar inte ha den nere så ofta, inte helluggen iaf :)

2009-06-13 @ 18:53:59
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0